AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Jeg går på skole får å bli barnehagelærer men i det siste føler jeg meg lei. Jeg har alltid hat lyst til å jobbe med barn men i det siste har jeg begynt å ombestemme meg å jeg tror at skolen er en av grunnene til det. vi har alt for mye og gjøre når vi er i praksis å jeg føler at jeg har mistet motivasjonen til å fortsette. jeg er allerede halvveis ferdig så føler ikke at jeg kna fortsette men jeg har aldri motivasjon til å gjøre noe. jeg prøver så godt jeg kna men føler meg alltid sliten og orker ikke gjøre noe før jeg MÅ. i det siste har jeg også lagt merke til at jeg sover mer enn vanlig. Jeg vet heller ikke hva annet jeg vil gjøre en denne utdanningen eller hva jeg burde gjøre. alt jeg vet er at det jeg føler for å gjøre er å ligge hjemme å jeg vet at det ikke er bra men har ærlig talt ikke noe motivasjon i meg og vet ikke hva jeg skal gjøre. i dag har jeg også grått for første gang ut av frustrasjon på grunn av dette. Anonymkode: d3329...b86
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Høres mest ut som om du er deprimert. Hva med å ta en pause i utdanningen? Anonymkode: 86123...f13 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Ta deg Vitamin D tilskudd, ta pause fra utdanningen mens du gjør noe annet. Anonymkode: a97b3...c95
Rhodiola Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Med vennlig hilsen Rhodiola, mod.
Anbefalte innlegg