AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Vi har hytte på fjellet. Soverom (vårt, foreldrenes) og sture/kjøkken nede + to soverom for barna på hemsen oppe. Nyttårshelgen var datteren vår på hytta med kjæresten. De er ikke fylt 20 enda, men var der uten venner så vi regnet med at det ikke ble partyhelt. Det var ikke spurt om å bruke vårt soverom, men da vi kom opp nå kunne vi se at noen hadde vært der inne. Sengetøyet var ikke lagt slik jeg gjør det. Vi hadde ikke regnet med at noen skulle bruke det, så da vi dro ned i romjulen hadde vi ikke byttet på sengen. Det var derfor en del flekker på lakenet fra en deilig lang jul, som det er umulig å ikke se. Jeg ble litt stresset og sjekket mer, og tror vel at noen har vært i nattbordskuffen. Det ligger ikke masse kinky eller sære greier der, men et par "vanlige" ting er det jo. Spørsmålet er: Skal vi si noe? Skal vi ta det opp? Datteren vår har ikke sagt noen ting og det har jo gått litt tid siden nyttårshelgen nå. Vi var der i helgen, men hun var helt vanlig både før vi dro og når vi kom tilbake. Vi har ikke sagt noen ting. Blir det bare dumt og kleint om vi begynner å snakke om det nå? I så fall - hva gjør vi en annen gang? Har noen erfaringer om sånt som dette? Anonymkode: 97728...ccf
AnyonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Hadde ikke tatt det opp. Kanskje gjemme sexleketøyene og vaske sengetøyet før dere drar derfra neste gang 15
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Hva er vanlig å ha i nattbordsskuffen på hytta? 😛 Og nei, du skal ikke si noe. Siste du vil høre om, er sexlivet til foreldrene dine. Og den regelen gjelder hele livet. Mange folk snoker. Det burde du vite. Anonymkode: 56e2f...c9f 9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er vanlig å ha i nattbordsskuffen på hytta? Vet ikke om det er så vanlig, men for vår del er det mest synlige en diskret vibrator fra Lelo. Synes ellers at det ikke er noe galt i at vi lar sengetøyet være på når vi vet at vi skal tilbake to uker senere og deretter skal være borte fra hytta en lengre periode, og vi ikke kjenner til at andre skal bruke rommet. Men da sier vi ingenting. Det "verste" som kan ha skjedd er at ungdommen er obs på at det også finnes et sexliv etter fylte 29 år. Anonymkode: 97728...ccf 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Var ikke nøyaktig denne historien oppe for debatt i fjor? Detaljene er mistenkelig like. Og nei, ikke si noe denne gangen heller. Anonymkode: 79797...a5f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var ikke nøyaktig denne historien oppe for debatt i fjor? Tips: I seksualitet-tråden mener jeg at det av og til popper opp samme tema om størrelsen på penis. De vil sikkert være glade for å bli tipset om at det finnes tråder om det fra før. Anonymkode: 97728...ccf
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tips: I seksualitet-tråden mener jeg at det av og til popper opp samme tema om størrelsen på penis. De vil sikkert være glade for å bli tipset om at det finnes tråder om det fra før. Anonymkode: 97728...ccf Så du troller altså. Next… Anonymkode: 79797...a5f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #9 Skrevet 10. januar 2022 Jeg ville sagt i fra om at når dere låner ut hytta, er det under forutsetning at deres rom får være i fred. Hvis de er så mange at de må bruke alle soverommene, vil dere vite om det på forhånd. Anonymkode: b3b7e...434 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #10 Skrevet 10. januar 2022 Syns det burde vært sagt ifra på forhånd, at deres soverom ikke skulle benyttes. Forståelig at dere ikke ønsker det, men da må dere nesten si ifra. Anonymkode: 3db82...b1e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #11 Skrevet 10. januar 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Syns det burde vært sagt ifra på forhånd, at deres soverom ikke skulle benyttes. Forståelig at dere ikke ønsker det, men da må dere nesten si ifra. Anonymkode: 3db82...b1e Enig. Jeg tenker også at det er helt naturlig for ungdom i den alderen å ønske å sove på et ordentlig soverom med dobbeltseng i stedet for hems (kanskje ser jeg for meg en mer ubeleilig hems enn hva dere har?). Ellers hadde jeg aldri turt å reise fra sengetøy med synlige flekker, uansett om jeg skulle tilbake helgen etter... Man vet aldri hva som skjer eller om noen plutselig har behov for overnatting etc. Anonymkode: 31a75...055 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #12 Skrevet 10. januar 2022 Reise fra hytten med utpulte lakener i 14 dager... Jojo. Mye folk driver med. Anonymkode: 5c6ab...0fe 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #13 Skrevet 10. januar 2022 Akkurat hva er det du har tenkt til å ta opp? Jeg tenker det er lurt å si ifra at ingen andre får bruke deres soverom (noe som for meg er rart, da de som er på hytta får bruke vårt, så den regelen hadde ikke jeg visst om hvis noen sa noe). Jeg ser derimot ikke poenget med å si at du ser at de har vært i nattbordskuffen din og at de da kanskje har sett sexleketøyet deres… Hva godt skal komme ut av den samtalen? Anonymkode: 72fd3...dd1 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #14 Skrevet 13. januar 2022 Det eneste jeg hadde sagt noe om var at til en annen gang må hun huske å skifte på sengetøyet etter seg.. 😊 Anonymkode: 44b8a...ba4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #15 Skrevet 13. januar 2022 Æsj, hvem lagde flekkene? Dere? Anonymkode: 4a8a6...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå