Gå til innhold

Hva er det mest direkte/åpenlyse/dristige du har gjort eller sett sammen med andre enn partneren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på alt fra nakenbading via klining/tafsing til sex med egen partner i samme rom f.eks. på ferie eller annet. 

Anonymkode: 0a2aa...7d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, det er masse når lista legges så lavt.

Nakenbading? Haugevis av ganger? 

Har noen sett mannen min med ereksjon? Javisst.

Klint så noen ser det? Naturligvis. Også naken, altså klint, og tafset. Sugd også.

Hatt sex på nach med noen andre i en annen seng/sofa på samme rom? Det har vel hendt.

Og noen flere ting også.

Men så er ikke jeg/vi ungdommer lenger, og gjennom et liv opplever man jo litt. Noe som var gøy og bra og noe som var litt dumt og kleint etterpå, spesielt hvis det var promille inne i bildet. Men har ikke ganske mange noen sånne minner liggende, da? Dette er jo av de tingene som gjør et liv innholdsrikt.

• Liker 2
Skrevet

Var på fest sammen hos et vennepar. Kvelden ble veldig fuktig, og plutselig var paret borte - jeg antok at de hadde dratt ut en snartur, uten å si i fra. Jeg og ei FF jeg holdt på med skulle lure oss på et av soverommene. Når vi kom inn, så oppdaget vi at paret pluss ei jente lå og hadde trekant 🥵 Vi ble stående å se litt på, og før jeg viste ordet av det, så var hun PK'en min på knærne og sugde meg. Det endte opp med at trekanten ble en orgie. Mirakuløst nok så var det ingen som kom igjennom døra, selv om det fortsatt var 10-15 stk på festen.

Anonymkode: 2c0ee...e07

Skrevet

Alt blir litt mer spennende når man kan bli sett. Er jeg på hotell med balkong som vender ut mot bassengområdet pleier jeg alltid å knulle dama der. Har også knulla i selve bassenget ved å bare holde rundt henne bakfra ved bassengkanten, så kan man lure på om noen la merke til det eller ikke. Så kan man jo også knulle på stranda om man bare plasserer seg litt vekk fra hurven.

Skrevet

Av det jeg kan huske sånn på straken er sex midt på en golfbane på kvelden, på hytteterrassen, på jobben, på skolen, i bilen, på hotellbalkongen, fingring og runking i vannet mens resten av gjengen lå på stranda 15-20 meter unna oss, bak noen trær 5 meter utenfor skiløypa mens folk gikk forbi på ski i påskeferien og på et hotellrom midt på dagen med kontorbygg på andre siden av veien. Mye moro både i bingen og utenfor! 

Skrevet

Ung hemmelig elsker en gang i tiden. Vi var begge opptatt, og det var vanskelig å finne ledig tid og sted. Så vi hadde oss en gang i bilen hans i utkanten av en større p-plass (plantasjen) midt på ettermiddagen. Ikke så veldig trafikert område, men noen har nok sett hva som foregikk. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...