Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sammen i 8 år, har to barn sammen. Det siste året har det endret seg veldig mellom oss. Vi har det helt ok, men det er ikke så mye kjærlighet der. På den andre siden er det ganske behagelig. Alt med barna går som smurt. Vi jobber 100 prosent begge to, jeg rydder mest, vi ser på tv i hver vår stue.. Sjeldent sex. Har funnet ut at jeg ikke har de samme følelsene for han lenger. For hans del virker det som det ikke er noen endring i følelsene. Vi har ikke snakket om dette... Jeg synes det er vanskelig å ta opp. Er det håp for at følelsene kommer tilbake? Det føles ikke slik ut for min del. Hvordan skal jeg snakke med han, evt hvordan ta opp at man vil gå? Uten at det blir for mye drama og krangling 

Anonymkode: df7c6...f90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på det som et svakhetstegn når en partner vurderer å gå før det er blitt forsøkt å reparere eller fikse problemene. Jeg har vært der selv for ti år siden, og jeg har også a great bittert på at jeg gikk i stedet for å se om det kunne løse seg - for alle forhold går i bølgedaler. Det vil alltid være nedetid på et eller flere tidspunkt, og da må man ta tak for å se om det kan løses. 

Det høres ikke ut som om du engang har kommunisert med ham om dette? 

Anonymkode: 80b81...fe6

Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 6a185...480

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...