AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Hva driver dere med om dagen sammen med deres 8-9 måneder gamle babyer? Hvordan ser en typisk dag ut? Synes dere det er krevende eller flyter dagen lett? Anonymkode: e62bd...be5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Kommer an på stemninga 😅 Hvis det er høyt lydnivå, mye sutring og hyling, da synes jeg det er slitsomt å komme seg igjennom dagen. Går mye tid på måltider, å få henne til å duppe, leke på gulvet, rusle en tur med vogna. Anonymkode: 251a4...c3c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Tiden går veldig fort, nå er min ti måneder, men det er omtrent likt. Mye tid går på å leke, styre, skifte, spise og plutselig er han trøtt. Anonymkode: d68dd...39b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Vi leker myyye på gulvet. Jeg bor på gulvet nesten bokstavelig talt. Spiser frokost og lunsj på gulvet med babyen, tar morgenkaffen på gulvet med baby (med koppen på trygg avstand) og ligger på gulvet 80% av dagen 😅. Så går jeg med babyen på armen mye og sosler litt rundt, eller så går vi en tur eller to, bruker litt tid på å spise mat, skifte bleie, og så er det et par hviler iløpet av dagen, men de varer sjeldent lenger enn 45 minutter. Dagene går på en måte tregt, men når dagen er over så syns jeg den har gått kjempe fort. Når søsken er hjemme fra bhg så er det fullt kjør i huset og babyen elsker å se på hva de driver med og leke med dem😊 Anonymkode: 02861...3a4 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi leker myyye på gulvet. Jeg bor på gulvet nesten bokstavelig talt. Spiser frokost og lunsj på gulvet med babyen, tar morgenkaffen på gulvet med baby (med koppen på trygg avstand) og ligger på gulvet 80% av dagen 😅. Så går jeg med babyen på armen mye og sosler litt rundt, eller så går vi en tur eller to, bruker litt tid på å spise mat, skifte bleie, og så er det et par hviler iløpet av dagen, men de varer sjeldent lenger enn 45 minutter. Dagene går på en måte tregt, men når dagen er over så syns jeg den har gått kjempe fort. Når søsken er hjemme fra bhg så er det fullt kjør i huset og babyen elsker å se på hva de driver med og leke med dem😊 Anonymkode: 02861...3a4 Vet du, dette var som å lese om meg selv. Jeg sitter også nesten non stop ved babygymmen og veldig mye skjer der om dagen. Og noen turer ut, litt besøk i blant. Men har begynt å lure på siste tiden om babyen kjeder seg med så mye tid på gulvet, men virker ikke sånn. Han trener mye, kryper, sitter,leker osv. Derfor var det godt å høre at dagen er ganske lik hos andre også. Takk for svar 🤗 Anonymkode: e62bd...be5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tiden går veldig fort, nå er min ti måneder, men det er omtrent likt. Mye tid går på å leke, styre, skifte, spise og plutselig er han trøtt. Anonymkode: d68dd...39b Ja det går i ett!! Det kjenner jeg meg igjen i, veldig intenst. Anonymkode: e62bd...be5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kommer an på stemninga 😅 Hvis det er høyt lydnivå, mye sutring og hyling, da synes jeg det er slitsomt å komme seg igjennom dagen. Går mye tid på måltider, å få henne til å duppe, leke på gulvet, rusle en tur med vogna. Anonymkode: 251a4...c3c Jeg ble glad for å lese at min hverdag med baby er ganske så lik deres andres. ❤️ Anonymkode: e62bd...be5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #8 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ble glad for å lese at min hverdag med baby er ganske så lik deres andres. ❤️ Anonymkode: e62bd...be5 Jeg også 😅 Anonymkode: 14411...b44
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #9 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg ble glad for å lese at min hverdag med baby er ganske så lik deres andres. ❤️ Anonymkode: e62bd...be5 Hehe ja, er ikke til å legge skjul på at noen dager er mer slitsomme enn andre😅 Har vært igjennom en forkjølelse, tannfrembrudd og masse nye ferdigheter så er vel ikke rart at hun er sliten og sur i blant og at noen dager tilbringes stort sett på fanget. Men mye blid innimellom og noen dager er også nesten bare fine😊 Anonymkode: 251a4...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå