AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #81 Del Skrevet 13. februar 2022 nordmenn som reiser til for eksempel Gran Canaria, eller what ever "syden" utelukkende for å drikke seg mest mulig dritings hver dag. i tillegg innbiller de seg at dette liksom er noe å "skryte av" på sosiale medier... Anonymkode: a559c...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. februar 2022 #82 Del Skrevet 13. februar 2022 Oioioi…la oss se… Går alltid i skinnjakke om vinteren, og olajakke vår og høst. Når det er varmt bruker jeg Hawaiiskjorte! Favorittmusikken er metal, av alle slag. Ja, inkludert dem. Jaja, inkludert dem også. Elsker thousand Island dressing. Særlig til burger og løvbiff. Elsker løvbiff. Liker kinarestauranter og indiske restauranter med masse etnisk pynt MASSE! Synes beste kinesiske maten er svinefilet i sursøt saus. Liker å gå på pub, helst hver fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #83 Del Skrevet 13. februar 2022 Bare tre harryfaktorer, tror jeg. Ellers er jeg en ganske vanlig middelaldrende lærer. 1. Dansebandmusikk i bilen. (Gir meg godt humør uansett.) 2. Svenskehandel med en venninne noen ganger i året. (Noe enkelt å glede seg til. Særlig nå når det er åpnet igjen.) 3. Setter meg på huk i buskene på rasteplasser når jeg må tisse. (Ungdommelig og litt frekk frihetsfølelse.) Anonymkode: bccbd...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine40 Skrevet 13. februar 2022 #84 Del Skrevet 13. februar 2022 Spiser mye ketchup, går i hettegenserer, hører på countrymusikk, råner, drømmer om å være bonde og gå i felleskjøpet kjeldress, skrever(har gitt opp å sitte pent). Og så ergrer jeg meg over dårlig språk i sex-annonsene som ligger i spam🤣 Jeg er dame på snart 50 som ennå ler av prompeputene til nevøen min😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. februar 2022 #85 Del Skrevet 13. februar 2022 Artig tråd! Jeg er uhelbredelig maksimalist når det gjelder klær og interiør. Elsker sterke farger, blomstermønster, masse detaljer, glitter, nips og "dilldall". Drar gjerne på handletur til Sverige eller med danskebåten til Hirtshals, og storkoser meg når jeg har gjort et kupp på billige matvarer. Elsker gamle Eurovision- eller Melodi Grand prix-sanger fra 70- og 80-tallet, og kan synge med på de fleste, også når jeg ikke kan språket. Nesten all mat blir bedre med dressing, ketchup, majones eller grillkrydder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. februar 2022 #86 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): nordmenn som reiser til for eksempel Gran Canaria, eller what ever "syden" utelukkende for å drikke seg mest mulig dritings hver dag. i tillegg innbiller de seg at dette liksom er noe å "skryte av" på sosiale medier... Anonymkode: a559c...a4f Er du en av de? Tråden heter "Hva er ditt mest harry trekk"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 13. februar 2022 #87 Del Skrevet 13. februar 2022 Har Wunderbaum i bilen😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #88 Del Skrevet 13. februar 2022 Er dessverre ødelagt av å ha vokst opp på 90-tallet/begynnelsen av 2000 og liker altfor mye dårlig musikk. Kan f.eks bli kjempegira av Scooter (i visse settinger). Drikker for mye når jeg først er på fest, elsker jobbfester for da er det gratis alkohol. Har en litt vulgær form for humor, folk som kjenner meg vet jeg er veldig lite selvhøytidelig, noen ganger kan det kanskje bli litt mye. Anonymkode: 96689...4db 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #89 Del Skrevet 13. februar 2022 OG jeg har rosa crocs og bor i skinny jeans. Og jeg kunne levd på grandiosa ukene jeg ikke har barna (for er jo skilt, selvsagt). Anonymkode: 96689...4db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. februar 2022 #90 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er dessverre ødelagt av å ha vokst opp på 90-tallet/begynnelsen av 2000 og liker altfor mye dårlig musikk. Kan f.eks bli kjempegira av Scooter (i visse settinger). Drikker for mye når jeg først er på fest, elsker jobbfester for da er det gratis alkohol. Har en litt vulgær form for humor, folk som kjenner meg vet jeg er veldig lite selvhøytidelig, noen ganger kan det kanskje bli litt mye. Anonymkode: 96689...4db Scooter > det meste av moderne pop musikk, særlig alle sånne «jejejeje»/‘aaAAaa»/autotune drittgreier 😀😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #91 Del Skrevet 13. februar 2022 At jeg henger på KG. Anonymkode: b83be...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2022 #92 Del Skrevet 13. februar 2022 Kate Upton skrev (På 20.1.2022 den 0.35): Jeg kan tisse stående🤣 Har sikkert mange andre harrye trekk, men tror ikke det kan bli mer harry at en dame står og tisser som en mann. Det skal sies at det er ikke noe jeg pleier å gjøre hjemme, men har gjort det i skogen og på festivaler o.l😁 Alle kvinner kan da tisse stående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #93 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er dessverre ødelagt av å ha vokst opp på 90-tallet/begynnelsen av 2000 og liker altfor mye dårlig musikk. Kan f.eks bli kjempegira av Scooter (i visse settinger). Drikker for mye når jeg først er på fest, elsker jobbfester for da er det gratis alkohol. Har en litt vulgær form for humor, folk som kjenner meg vet jeg er veldig lite selvhøytidelig, noen ganger kan det kanskje bli litt mye. Anonymkode: 96689...4db Bortsett fra drikkingen er jeg helt lik haha 👊🏽 Anonymkode: 199ca...36c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #94 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 10.1.2022 den 21.26): Jeg røyker, det er kanskje ansett som harry? Har joggebuksen nedi sokkene. Avhengig av cola. Vet ikke om disse tingene er harry, men det må være det nærmeste jeg kommer. Anonymkode: 19732...6cb Å røyke er vel det mest harry du kan gjøre. Joggebukse nedis sokkene er harry. Anonymkode: de3d7...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #95 Del Skrevet 14. februar 2022 Djungelvrål skrev (40 minutter siden): Alle kvinner kan da tisse stående. Ikke som en mann, nei. Anonymkode: a18a9...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. februar 2022 #96 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er dessverre ødelagt av å ha vokst opp på 90-tallet/begynnelsen av 2000 og liker altfor mye dårlig musikk. Kan f.eks bli kjempegira av Scooter (i visse settinger). Drikker for mye når jeg først er på fest, elsker jobbfester for da er det gratis alkohol. Har en litt vulgær form for humor, folk som kjenner meg vet jeg er veldig lite selvhøytidelig, noen ganger kan det kanskje bli litt mye. Anonymkode: 96689...4db SCOOTEEEEER! BACK IN DA HOUSE, YEAH! 😂 Scooter er min guilty pleasure, haha. Eller en av flere guilty pleasures 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #97 Del Skrevet 14. februar 2022 Jeg liker å si Caramba. Flaut, men sant. Caramba!!! 🥳 Anonymkode: 0d780...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #98 Del Skrevet 14. februar 2022 Jeg liker pepsi max, animal print og bling. Drømmer også om at tynne øyebryn skal bli inn igjen, for de der svarte sneglene ungdommen går rundt med nå i panna trigger meg. Anonymkode: 84b56...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 15. februar 2022 #99 Del Skrevet 15. februar 2022 Mine mest Harry greier: Har crocs Liker camping Drikker pepsi Max ( gjerne v siden av kaffen) Liker fantasy( the witcher, HP , lotr) Liker å gå med samme jeans som på 90 tallet ( bootcut) Liker å drikke billig øl på brune pubber ( men liker også ekte champangne)alt til sin tid. Jeg er tomboy( ser liten og feminin ut , men ler høyt av groviser, foretrekker å ha menn som venner) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #100 Del Skrevet 16. februar 2022 21 hours ago, Rogadame said: Liker å gå med samme jeans som på 90 tallet ( bootcut) Det er in igjen nå😊 Anonymkode: 04e14...cdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå