fotosyntesen Skrevet 10. januar 2022 #21 Del Skrevet 10. januar 2022 Drikker mest pappvin, liker noe countrymusikk og liker å danse swing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 10. januar 2022 #22 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det også harry?! Se bort fra svaret mitt over, dette er svaret: Hele meg er harry! Anonymkode: 5866f...db2 Jepp. Har lært det her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. januar 2022 #23 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det også harry?! Se bort fra svaret mitt over, dette er svaret: Hele meg er harry! Anonymkode: 5866f...db2 Nei, det er ikke det. Men mom-jeans damene med de uformelige buksene sine ønsker at det skal være det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 10. januar 2022 #24 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg drikker ofte melk rett fra kartongen 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 10. januar 2022 #25 Del Skrevet 10. januar 2022 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Jeg drikker ofte melk rett fra kartongen 😁 Du må egentlig være ganske så sofistikert hvis dette er ditt mest harry trekk. Når du ikke drikker rett fra kartongen, bruker du dansk designglass?😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. januar 2022 #26 Del Skrevet 10. januar 2022 Skinnjakke kombinert med skinny jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 10. januar 2022 #27 Del Skrevet 10. januar 2022 fotosyntesen skrev (1 minutt siden): Du må egentlig være ganske så sofistikert hvis dette er ditt mest harry trekk. Når du ikke drikker rett fra kartongen, bruker du dansk designglass?😉 Haha, jeg har alltid fått klager fra kjærester pga det, at det er blodharry. Selv om jeg er den eneste som drikker melk😂 Hadde ikke gjort det hvis andre også drakk av melken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #28 Del Skrevet 10. januar 2022 Minmorsbarn skrev (3 timer siden): Elsker svenskehandel og taxfree! Og countrymusikk! Er Hank Williams, Johnny Cash og Patsy Cline harry? Anonymkode: e9379...fd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #29 Del Skrevet 10. januar 2022 Snus og duftpinner Anonymkode: ac193...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 10. januar 2022 #30 Del Skrevet 10. januar 2022 Tatoveringer (personlig synes jeg ikke det er harry men), elsker realitytv og at jeg er kgmedlem🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar 2022 #31 Del Skrevet 10. januar 2022 Bruker converse omtrent fra april til oktober selv om jeg er over 40. Det er Harry på alle over 25 i følge KG. Bruker fortsatt skinny jeans også selv om jeg har kjøpt noen nye med rette ben. Har også langt hår og kommer aldri til å klippe det kortere med mindre det blir veldig tynt. Stusser det ofte hos frisør da, så det ser sunt ut og er ikke slitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #32 Del Skrevet 10. januar 2022 Røyker fremdeles. Men for de andre tingene er jeg i minus på Harryfronten. Spiser aldri Grandiosa. Drar ikke på harryhandel. Har ikke LOVE-greier i interiøret (eller kaktuser eller ugler). Ser ikke på realityTV. Så jeg tror jeg bikker over på pluss. Selv om jeg røyker. Anonymkode: 17a12...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #33 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg liker å kjøre rundt bare for å kose meg- veit ikke om det er harry. Er også fra Drammen, går med joggesko uansett hva jeg har på meg, spiser rett ut av kasserollen i stedet for å bruke tallerken, lager egne shorts ved å klippe av beina. Sikkert mye annet også. Anonymkode: 5b7b9...6f5 Klipper du av BEINA DINE?!?!?😱😱😱🦵 Anonymkode: e9379...fd2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #34 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du LOVE og HOME der også? 😁 Anonymkode: a668e...e67 Nei, der går grensa 😆 men har fortsatt noen strå som stikker opp rundt forbi Anonymkode: e04b3...724 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #35 Del Skrevet 10. januar 2022 Drikker sikkert enorme mengder (lett)brus. Drikker også rett fra flaska eller melkekartongen innimellom, siden jeg bor alene og har lyst på noe i forbifarten ved kjøleskapet. Anonymkode: 979cc...926 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 10. januar 2022 #36 Del Skrevet 10. januar 2022 sys64738 skrev (3 timer siden): Snoker rundt på KG! Ja, det også 😅 Snuser Elsker burgere Kan finne på å drikke brus rett fra (stor) flaske Elsker glorete julepynt Bor i joggebukse gjennom vinteren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 10. januar 2022 #37 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg liker øl bedre enn vin. Det er vel litt harry? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #38 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg elsker å se på Real Housewives og annen reality! Har mastergrad, er samfunnsengasjert og er interessert i mye forskjellig. Blir derfor kraftig provosert når så mange mener det bare er mindre intelligente som ser på slikt. Det er feil! Haha😂 Anonymkode: d8cf6...dbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #39 Del Skrevet 10. januar 2022 Veit ikke om det er ansett som harry blant de fleste, men har hørt det. Jeg elsker svenskehandel, fleece og velurbukser. Disse går jeg med ute. Anonymkode: f592a...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #40 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg røyker, det er kanskje ansett som harry? Har joggebuksen nedi sokkene. Avhengig av cola. Vet ikke om disse tingene er harry, men det må være det nærmeste jeg kommer. Anonymkode: 19732...6cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå