Gjest Gjest_Dreamer_* Skrevet 18. oktober 2005 #1 Skrevet 18. oktober 2005 Heihei Noen som har erfaring med utendørs bryllup? Jeg og samboeren min kunne tenke oss det, men jeg vil ikke gifte meg kristent/med prest. Det er mulig å "leie" en slik "kommunemann" til å vie oss, er det ikke? Men blir det da like uromantisk som når man går på et kontor, at de stopper opp etter vielsen for å skrive under på noen papirer? Eller er det sånt man kan ta senere? Drømmer om et romantisk bryllup ute.. Hihi, hvem gjør vel ikke det?
Gjest Gamle Alex Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 Ta kontakt med humanetisk forbund, der kan du forme vielsen din som du vil.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #4 Skrevet 19. oktober 2005 Vi hadde vielse i regi av HEF i sommer, og hadde vielsen ute. Det var veldig flott. Dere bestemmer rammen rundt vielsen, men viglser har mange gode tips - da de har gjort dette flere ganger.. Men bare spør meg om det er noe du lurer på, så skal jeg svar.. Brud i sommer
Søta Skrevet 20. oktober 2005 #5 Skrevet 20. oktober 2005 vi har også via oss ute i sommer. er så heldige at vi kjenner en dommer... du kan høre på tinghuset eller hef - tror de er de eneste som kan gjøre dette!! lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå