AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Klarer du å analysere det objektivt? Anonymkode: 61ebb...5f9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Kommer an på hvor du legger lista 😅 Anonymkode: 41ecb...82f 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Ikke like ufordragelig som jeg er som voksen 😬 Anonymkode: a9cbc...fdb
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Ja, jeg ble det mot min mor, etter en hel barndom hvor hun behandlet meg som en uønsket gjøkunge. Som barn fortvilet jeg over at ingenting jeg var eller gjorde var bra nok, og jeg prøvde hele tiden å være enklere og flinkere. Som tenåring tok jeg en fot i bakken og vurderte skikkelig om det var riktig av min mor å uansett kalle meg vanskelig og feil på utallige måter, og skjønte at hun var urimelig og urettferdig. DA fikk hun vanskelig. Det var jo ingen grunn til å være grei mot en som uansett kalte meg vanskelig og feil, så "ville" hun ha vanskelig skulle hun få det. Jeg prøvde ikke lenger å leve opp til umulige krav, og mistet all respekt for henne. Utover angående min mor var jeg fremdeles høflig, grei og ansvarsfull. Anonymkode: 3a401...943 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 Var vel innenfor type «skinnet kan bedra» så ble aldri tatt i noe😁 Anonymkode: d1073...75d
Loonsta Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Jeg vil ikke si at jeg var ufordragelig, men moren min var nok av en annen mening 😂 Jeg var hyggelig og respektfull mot de fleste, men mamma og jeg kranglet noe helt sinnssykt i mine tenår. Hverken hun eller jeg har det samme temperamentet lenger, heldigvis 😅 (jeg er i 40-årene, hun i 60-årene) Vi har pratet om det i ettertid, og hun har unnskyldt meg med hormoner og andre tenåringsgreier som ikke var enkle å takle. Samtidig forstår jeg at hun reagerte med kjefting når jeg var ufin, smalt med dører, skreik og kjeftet og smelte til mine yngre søsken. Forholdet vårt er helt supert i dag.
GammelKaktus Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 Nei, jeg var veldig snill og grei da og, har store planer om å ta det igjen med alderen. Jeg ble nok født "gammel og fornuftig" så har vært lite styr med meg, hadde og nok å ta meg av når jeg var ung så hadde ikke tid til noe "ungdomsopprør".
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 Hadde ikke ungdomsopprøret før jeg var 20-25 år 😋 Selvw ungdomsårene snakka mor og meg omtrent ikke sammen, sånn var også før. Lite samtale i det huset. Var der så lite som overhodet mulig. Anonymkode: 3db9f...997
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #9 Skrevet 12. januar 2022 Jeg var nok mer ufordragelig som pre-teen, både hjemme og ute. Roet meg litt ned da jeg begynte på ungdomsskole, men skulle stort sett ALLTID ha siste ord i diskusjoner med voksne. De hadde som oftest feil. Er glad for at mine barn ikke var slik, og kan med hånden på hjertet si at jeg skammer meg over oppførselen min. Anonymkode: d3616...949
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #11 Skrevet 12. januar 2022 Ja, nokså ufordragelig. Men jeg hadde det ikke bra hjemme. Barndommen og tenårene husker jeg som stort sett veldig vond med mange vonde følelser. Er nok veldig mange som har hatt det langt verre enn meg, men enkelt forklart følte jeg meg hverken elsker eller ønsket. Var i fullt opprør i tenårene og et godt stykke inn i 20-årene. Tror kollegaer og venner jeg har fått i voksen alder hadde fått sjokk om de visste hvordan jeg var før i tiden. Har det heldigvis ganske bra i dag, og oppfører meg også veldig bra 😅 Anonymkode: 98f55...1e7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #12 Skrevet 12. januar 2022 Nei, jeg gikk ikke lov til å være sint. Anonymkode: 4b6da...d12
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #13 Skrevet 12. januar 2022 Jeg var stille, sjenert og rolig 😉 Men jeg husker at mamma irriterte meg noen ganger og da smalt jeg igjen døra på rommet. Hele leiligheten rista 🤣 Anonymkode: f1109...851
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #14 Skrevet 12. januar 2022 Jeg var rimelig depressiv og til tider suicidal, så... ikke helt enkel å håndtere nei. Anonymkode: 8ecf2...938
Nathea Skrevet 12. januar 2022 #15 Skrevet 12. januar 2022 Jeg var ufordragelig den gangen. Og jeg er ufordragelig nå. Jeg er ikke en person som folk liker. Jeg er slem og dum.
Sheik Skrevet 12. januar 2022 #16 Skrevet 12. januar 2022 Jeg vet ikke hva du legger i ufordragelig. Jeg var ofte høflig og medgjørlig, men hadde mine utfordringer emosjonelt. Kunne bli veldig sint (slo ikke andre enn meg selv, men kjeften smalt om det var fortjent. Gjorde jo dumme ting, dro på fylla fra jeg var 13, men det er omtrent det. Var nok relativt kjedelig ellers. Satt for det meste på rommet mitt for å unngå konflikter.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #17 Skrevet 12. januar 2022 Ja jeg var det. Men jeg var og syk psykisk. Anonymkode: 8e9fb...0ce
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #18 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 10.1.2022 den 16.00): Klarer du å analysere det objektivt? Anonymkode: 61ebb...5f9 Jepp, ordentlig møkkaunge. Anonymkode: 6e5ed...aef
Gjest Alterego666 Skrevet 12. januar 2022 #19 Skrevet 12. januar 2022 Jeg var alt for lat til å være opprørskt. Jeg har utsatt det til jeg blir en (enda eldre) gubbe.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #20 Skrevet 12. januar 2022 Uff,ja. Stakk avgårde flere netter på rad.Rømte fra politi og barnevernsvakt. Festet hardt og gikk mere eller mindre full i flere måneder i 15-års alder. Var med på innbrudd, stjelte som en ravn. Foreldrene mine var helt fortvilet og visste ikke hva de skulle gjøre. Brått en dag våknet jeg opp og følte meg liksom ferdig med det livet og vendte tilbake til de gamle venninnene mine. De hadde gått lenge og vært livredde for hva det skulle bli av meg. Skal sies at jeg kommer fra et "møblert"hjem med ressurssterke foreldre. Anonymkode: c5dea...cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå