Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #1 Skrevet 18. oktober 2005 jeg har fått hemorroider og dette er veldig smertefullt. jeg har begynnt å bruke salve og stikkpiller men det har ikke hjulpet så mye. etter fødsel for noen år siden fikk jeg også dette,men da hjalp det jo med stikkpiller. men nå blir det nesten verre syns jeg. har brukt stikkpiller i tre dager og salve litt lenger. er det jeg som er utålmodig eller? noen erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 Har du prøvd Zylocain salve? Den får du kjøpt uten resept overalt og virker bedøvende på hemmoridene. Ellers hjeleper det kanskje å sitte i et kar med varmt vann når smertene herjer som verst. Har vært mye plaga med dette og vet hvor grusomt det kjennes men trøst deg med at det går over i løpet av noen dager. Hvis du er mye plaga vil det nok lønne seg å gå til lege med problemet...
Gjest gerbera Skrevet 18. oktober 2005 #3 Skrevet 18. oktober 2005 Har du vært hos legen? Jeg trodde jeg hadde hemmorider, legen min som undersøkte meg trodde det, men sendte meg heldigvis til en spesialist. (Jeg brukte kremer og stikkpiller i ukesvis, fordi jeg ville ikke til legen... ) Det viste seg at jeg hadde "anal fissur", en muskel i endetarmen som var i krampe.. Det ende med at spesialisten ordnet opp der og da..Han "skar" i muskelen som var i krampe, og etter dette har jeg ikke hatt vondt Kunne gå på do samme dag uten noen problemer. Fikk selvfølgelig bedøvelse, ble litt groggy...men det var absolutt verdt det Dette er ikke en uvanlig lidelse, kan også ordnes opp med medisiner før man skal på do for å få muskelen til å slappe av, men jeg hadde gått med det for lenge... :cry:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå