AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Hvor sosial er dere selv under mye smitte? Vi holdt oss for oss selv hele julen. Har kun møtt nærmeste familie. Venner har jeg ikke sett siden oktober. Hører om flere som treffer ulike venner hver helg. Hva gjør dere? Anonymkode: ba61c...75a 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor sosial er dere selv under mye smitte? Vi holdt oss for oss selv hele julen. Har kun møtt nærmeste familie. Venner har jeg ikke sett siden oktober. Hører om flere som treffer ulike venner hver helg. Hva gjør dere? Anonymkode: ba61c...75a To kollegaer av mannen stikker innom her uinvitert i ny og ne. I jula var vi på besøk hos en familie, som vi er i slekt med. Hadde besøk av en annen liten familie. Bortsett fra det har vi vært alene i jula. Har møtt 3 venninner en sjelden gang, som også er forsiktige med hvor de er og hvem de omgås for tida. Anonymkode: 6689c...3ce
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Møtte venninnegjengen på 7 stk i helgen. Anonymkode: e75e1...d73 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Jeg har ingen venner, så 0. Anonymkode: 1a9b5...35f
Misanthropis Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 Ingen. Barna har fått være med et par bestvenner hver. I juleferien. Vi voksne har bare vært sosiale på nett.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Bare barna som har vært med venner i det siste 😢 Anonymkode: 36c9d...446
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 Rundt ti, kanskje. Men både jeg og mye av omgangskretsen bor relativt trangt og i storby, så vi møtes jo oftere på andre arenaer enn hjemme. Møter absolutt folk hver helg. Anonymkode: 6acef...6d4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 Har møtt noen av venninnene mine samlet et par-3 ganger kanskje hjemme sånn i november/desember. Feiret nyttår med en vennegjeng (mindre enn 10 gjester, så det var innafor), ellers har jeg gjerne møtt en del venninner en og en, gjerne på kafe eller ute. Bor alene så har ikke tenkt å isolere meg helt når jeg og alle mine venner er fullt vaksinert. Men går heller ikke rundt og klemmer på alle vennene mine. Anonymkode: f5538...2eb
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #9 Skrevet 10. januar 2022 Venner, familie/slekt, venners venner + fwb m/barn: 15 tror jeg Anonymkode: 7bedf...d5f
Crazydoglady Skrevet 10. januar 2022 #10 Skrevet 10. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvor sosial er dere selv under mye smitte? Vi holdt oss for oss selv hele julen. Har kun møtt nærmeste familie. Venner har jeg ikke sett siden oktober. Hører om flere som treffer ulike venner hver helg. Hva gjør dere? Anonymkode: ba61c...75a Holdt oss fos oss selv før julen for å unngå smitte og sønnen hjemme fra bhg. Familie selskaper stort sett det vi gjorde i julen og ellers har vi som hovedsak en venn med barn som vi treffer mest (meg og mini) siden det dekker både meg og mini i samme slengen, hender vi er på besøk eller de er her absolutt, men treffes oftest ute. Ellers har jeg to andre venninner jeg treffer litt mer sporadisk (hjemmebesøk kanskje en gang pr mnd ca, men går litt tur osv litt mer jevnlig), ellers besteforeldre sånn ca en gang annenhver uke (når mini er hos meg). Det er som hovedregel de vi treffer. Ellers er det noe ha med hjem eller bli med hjem fra bhg, men det er jo de samme barna som de uansett omgås i bhg gruppa. Og ellers er vi lite rundt andre steder enn matbutikken osv nødvendige greier. Vi har egentlig bare gjort det slik under hele pandemien, og følger ikke smittebølger etc. Og alle de vi omgås er lite utsvevende selv og har sine faste som de treffer Endret 10. januar 2022 av Crazydoglady
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #11 Skrevet 10. januar 2022 Hatt besøk to ganger. En gang av nabo En gang av tante og kusine Vært hos samme nabo to ganger. Dagen etter kusina og tanta var her testa kusine positivt. Verken jeg eller samboer ble smittet. Hun var her i 3 timer,var på badet og tok på de samme påleggene under lunsj. Klemte henne to ganger. Tror det gikk bra fordi jeg vasker hender veldig mye,vasker leiligheten og tar meg aldri på munnen. Jeg er ikke vaksinert Anonymkode: 27aab...6ac
Flintis Skrevet 10. januar 2022 #12 Skrevet 10. januar 2022 17 om en regner venner og barnas venner og forretningsforbindelser.
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2022 #13 Skrevet 10. januar 2022 Null besøk. Det tror jeg er den nye normalen og den kommer til å vare en lang stund for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #14 Skrevet 10. januar 2022 Har hatt besøk av to venner, og vært hos tre, ene var nyttårshelgen. Var i tillegg sammen med familie i julen, både her og hos andre. Anonymkode: 8d788...a5a
Malursk Skrevet 10. januar 2022 #15 Skrevet 10. januar 2022 Hatt besøk av en venninne , og det holder for meg. Sønnen, som er tenåring har jo en del venner, så jeg begrenser min sosiale omgang.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #16 Skrevet 10. januar 2022 Null. Før hadde jeg behov for det, nå er det Netflix og alenetid som er best. Anonymkode: cfa5c...1a0 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #17 Skrevet 10. januar 2022 Ikke så ofte. Var en tur hos venner nå i helgen, da var vi en 3-4 stykker. Men før det var det en stund siden, 3-4 uker siden sist. Så det blir sjeldnere og med færre folk enn vanlig. Anonymkode: 9bdc2...351
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #18 Skrevet 10. januar 2022 Ingen. Syns koronaen er en ypperlig unnskyldning, for å slippe å treffes så ofte. Som igjen gjør relasjoner mer overkommelige. Deilig å slippe ekle forventninger til å møtes ofte. Anonymkode: 64510...e7a
Elysian Skrevet 10. januar 2022 #19 Skrevet 10. januar 2022 Vært på 1 besøk. Savner å kunne være litt mer sosial. Har venner jeg ikke har sett på snart 2 år pga at vi har valgt å ikke reise "langt" under pandemien.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #20 Skrevet 10. januar 2022 Ingen, jeg har ingen å besøke og ingen å invitere. Ikke før korona heller. Vi har bodd i denne leiligheten i over 10 år, og det har bare vært barn på besøk her, eller barnas foreldre innom ved henting. Barna har hatt besøk, da. I jula reiste jeg hjem til foreldrene mine i en uke, hvis du teller det som besøk. Anonymkode: 8fb2b...9df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå