Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp takket ja til et jobbtilbud og for så vidt fornøyd med betingelsene. Nå har jeg blitt bedt om å søke på en annen jobb hos en meget attraktiv arbeidsgiver. Men de har 4 intervjurunder, flere caser samt at jeg må sette meg inn i et system som jeg ikke kan. Ville du ha giddet å søke på jobben? Sjansen er liten for at jeg får den, ettersom de helst vil ha noen med en erfaring som jeg ikke har. 

Anonymkode: da0a1...9f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ville jeg faktisk ikke. At de ber en om å sende søknad er ikke et signal om at man kommer til å ansettes, de vil selvsagt kunne velge mellom så mange som mulig. Fire runder med intervjuer for en jobb er helt ekstremt, særlig hvis jeg ikke er kvalifisert eller det er sannsynlig at noen andre i bunken får pga erfaring. Hvis jeg var arbeidsledig ville saken selvsagt stilt seg annerledes.

Anonymkode: 5c5fd...41a

• Liker 1
Skrevet

Nei, når jeg har tatt avgjørelsen og takket ja så er jeg motivert for å begynne og være der i minst et par år.

Anonymkode: cd206...783

Skrevet

Jeg hadde overhode ikke søkt. 4 søknadsrunder og attpåtil måtte lære et nytt system (gratis), er sløsing med min tid. På grensen til respektløst faktisk. 

Anonymkode: b4360...249

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...