*Heidi* Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Tenkte jeg skulle prøve å lage en kebab pizza i morgen(etter mannens bestilling) og jeg har tatt frem kjøttdeig og kebab krydder, men hva annet syns dere jeg bør ha på?
LilleBille Skrevet 18. oktober 2005 #3 Skrevet 18. oktober 2005 Når vi bestiller kebabpizza er det alltid kebabkjøtt og mais vi får på - ikke noe annet
*Heidi* Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2005 var det jeg tenkte og syns jeg husket.. takk for svar!!
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #5 Skrevet 19. oktober 2005 hva slags saus bruker du da? er det ellers bare pitabrød istedet for vanlig pizzadeig og ingen ost? forklar
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 20. oktober 2005 #6 Skrevet 20. oktober 2005 Pitabrød? Bruker vel vanlig pizzadeig?? Hvis jeg lager kebabpizza bruker jeg kebab-kjøtt og ikke kjøttdeig! Når bor jeg nærme sverige og, så der har de ferdig marinert kebabkjøtt! mulig de har det i norge og.. ikke vet jeg.. i sverige har de kebab-saus og så det er det eneste som funker for meg! Ost? Hm.. tror aldri jeg har fått det på kebab-pizza.. Hm.. fikk jeg lyst til å lage og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå