Gå til innhold

Overdrev han i natt, eller har jeg grunn til å reagere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei. Det har seg slik at meg og min samboer sliter med søvn i studentboligen, på bakgrunn av at sengene er steinharde, og de som har bodd her tidligere har stjålet overmadrassene. Samboer er ekstrem oversensetiv når det gjelder søvn, og våkner på natten pga det harde underlaget. Jeg våkna for å gå på do, og da begynner han å kakle med meg. Det er greit. Fordi jeg var våken. Så ville jeg legge meg til å sove igjen, og da fikk jeg nesten ikke sove fordi han snakka og snakka. Men jeg syntes så synd i han, så jeg holdt meg selv oppe. Han la seg i stuen, pga den sengen er helt forbanna vond å sove på, og da var klokka 4 på morgen. Jeg prøvde å sove, men fikk ikke sove før 6. Klokka ni stormer han på rommet for å snakke om å kjøpe en madrass til senga, og ba meg hjelpe. Jeg prøvde å hjelpe, og forsøkte å legge meg igjen etter det. Da kommer han inn på rommet og begynner å snakke i tlf når jeg prøver å sove. Jeg ble sinnsykt sliten og jeg har ikke hatt godt energi nivå. Jeg er student som tidligere nevnt, og sånne ting som det her hindrer lesinga mi. Senga mi er like ekkel og vond som hans, men jeg ødelegger ikke nattesøvnen hans av den grunn. Og nå får jeg hvert fall ikke sove 

Anonymkode: 9ec73...9b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han om å ta hensyn. 

Fortsetter han å ikke ta hensyn etter praten må du slå opp. 

Anonymkode: 178e7...7f8

• Liker 1
Skrevet

Dra ut og kjøp en madrass. 

Anonymkode: 2183c...61d

• Liker 3
Skrevet

Hva svarer Studentsamskipnaden når dere krever at leiligheten utrustes i forhold til kontrakten?

Anonymkode: f32f1...593

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dra ut og kjøp en madrass. 

Anonymkode: 2183c...61d

Vi skulle kjøpe madrass. Men så kom vi på at vi sendte klage på sengene, og får nye med overmadrass til. Så vi se ikke vitsen med å kjøpe det

Anonymkode: 9ec73...9b3

Skrevet

Hvorfor sier du ikke at du vil sove? Hvis du snakker med ham og er med på å holde samtalen i gang, tror han vel at du også vil snakke.

Skrevet

En kan faktisk bli gal av søvnmangel, og jeg antar at din samboer møtte veggen deg og da. 
Hvorfor har dere ventet så lenge med å gjøre noe med problemet ? 
Han er sikkert dritt hakke lei av å ligge vondt, og da er spørsmålet : Hvor aktiv har du vært med å fikse dette med sengene ? 
Synes du det er greit å ha det sånn ? 
Skjønner godt at han fikk nok ! 

Anonymkode: 506f0...70a

Skrevet

Det er januar. Hvorfor klagde dere ikke til studenskipnaden i august? Dere oppdaget vel ikke først nå at sengene var vonde?

Hvorfor snakker du med samboer kl 4 om natten i stedet for å be han være stille så du får sove? Og hvorfor ber du han ikke ta telefonsamtalen på et annet rom så han ikke forstyrrer deg?

Vi vet ikke om du overreagerte, for du har ikke skrevet her hvordan du reagerte.

Anonymkode: 47114...cc4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...