Gå til innhold

Hvordan gi han kompliment?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du kjenner ham ikke særlig godt, men beskriver ham som en lader som fullader batteriet ditt?    Virker litt sært på meg.

Anonymkode: 74bdd...ee9

Ja, det er helt rart faktisk. Noen folk blir man jo litt "tappet av", bare de er i nærheten. Trenger ikke å kjenne dem, de har bare en tung energi.

Noen får man energi av, og han her har jeg ikke opplevd maken til. Høres jo helt heks/alternativ/tullete ut å si det som det er.

Anonymkode: 11d7a...bf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja, det er helt rart faktisk. Noen folk blir man jo litt "tappet av", bare de er i nærheten. Trenger ikke å kjenne dem, de har bare en tung energi.

Noen får man energi av, og han her har jeg ikke opplevd maken til. Høres jo helt heks/alternativ/tullete ut å si det som det er.

Ja, jeg ville nok ikke sagt det til ham på den måten. Hva med å si «Du er alltid så hyggelig å snakke med, synd vi ikke ble bedre kjent» el.l

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, jeg ville nok ikke sagt det til ham på den måten. Hva med å si «Du er alltid så hyggelig å snakke med, synd vi ikke ble bedre kjent» el.l

Han skal visst ikke flytte. Personen som sa det hadde hørt feil, det var broren (med veldig likt navn, type Ken og Ben) som skal flytte.

Jeg vil si noe jeg ikke sier til hvem som helst. Mange er jo hyggelige å prate med, og de får høre det. Men det er jo noe mer ved han. Og han kan godt vite at jeg har et bedre øye til han enn om han hadde vært hvemsomhelst, men ikke føle at jeg er kjempegira og prøver meg. Er så dårlig på å ordlegge meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han skal visst ikke flytte. Personen som sa det hadde hørt feil, det var broren (med veldig likt navn, type Ken og Ben) som skal flytte.

Jeg vil si noe jeg ikke sier til hvem som helst. Mange er jo hyggelige å prate med, og de får høre det. Men det er jo noe mer ved han. Og han kan godt vite at jeg har et bedre øye til han enn om han hadde vært hvemsomhelst, men ikke føle at jeg er kjempegira og prøver meg. Er så dårlig på å ordlegge meg.

Om han ikke skal flytte likevel så haster det ikke så mye da 🙂 Så du har god tid på deg.

Skrevet

Jeg gir alltid komplimenter til menn hvis jeg føler at det passer seg.

Ts, si at han gir deg positiv energi, og at han gjør deg glad. Er ikke det noe av det beste kompliment man kan få, egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...