Gå til innhold

Gode bokser til matoppbevaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger nye bokser med lokk til oppbevaring av mat. Gjerne tette, må kunne vaskes i oppvaskmaskin. 

Noen som har noen tips?

Anonymkode: cad4e...c87

Skrevet

Jeg er overraskende fornøyd med boksene fra Nordiska, kjøpt på Clas. Kjøpte de først bare for å ha noe billig for å ta med mat til ett selskap, men har kjøpt flere i ettertid, og bruker de veldig mye. Har faktisk tre stykk stående med middagsrester i kjøleskap nå!
https://www.clasohlson.com/no/Fryseboks---matoppbevaring-0,8-liter,-3-pakning/p/34-1356-100?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=EAIaIQobChMI0OaLu8qn9QIV9hoGAB39ZwyYEAQYBiABEgK2APD_BwE

I motsetning til mange andre jeg har prøvd, så holder disse formen i oppvaskmaskin, også lokkene.
IKEA sine holder formen, men der synes jeg farge fra tomatsaus spesielt sitter fast i plasten, så de blir fort stygge.

• Liker 1
Skrevet

Enig med Taluno. Har en haug med de boksene i alle størrelser. 

Skrevet
Taluno skrev (51 minutter siden):

Jeg er overraskende fornøyd med boksene fra Nordiska, kjøpt på Clas. Kjøpte de først bare for å ha noe billig for å ta med mat til ett selskap, men har kjøpt flere i ettertid, og bruker de veldig mye. Har faktisk tre stykk stående med middagsrester i kjøleskap nå!
https://www.clasohlson.com/no/Fryseboks---matoppbevaring-0,8-liter,-3-pakning/p/34-1356-100?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=EAIaIQobChMI0OaLu8qn9QIV9hoGAB39ZwyYEAQYBiABEgK2APD_BwE

I motsetning til mange andre jeg har prøvd, så holder disse formen i oppvaskmaskin, også lokkene.
IKEA sine holder formen, men der synes jeg farge fra tomatsaus spesielt sitter fast i plasten, så de blir fort stygge.

Ja, disse er kjempe gode. Og heller ikke så dyre, så jeg tok en opprydding i boksene, har byttet ut alle med dem her. Den største fordelen når alle er like, dem kan alle stables, og det sparer plass!

Skrevet
Sekretæren skrev (17 minutter siden):

Enig med Taluno. Har en haug med de boksene i alle størrelser. 

Men hvor kjøper du flere ulike størrelser? Clas Ohlson har jo bare to?

Anonymkode: f2333...33a

Skrevet

Spørs hva du skal bruke de til. Har kjøpt noen ildfaste i glass for oppbevaring av middagsrester. Lar maten avkjøle seg i den, setter på lokk og oppbevarer i kjøleskap. Etterpå er det bare å ta av lokket og sette i ovnen for oppvarming. Slipper å lure på om stoffer fra plasten er gått over i maten også. De fleste som selger kjøkkenutstyr har slike i forskjellige varianter.

Anonymkode: 4365f...71a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...