Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God film! Anbefales på det sterkeste til de som liker en grøsser! Dette handler om 5 veninner, nei! ikke veninner i 15-18 års alderen, men jenter/damer i 25-30 års alderen, derav altså ikke en teen slasher, hehe.

Dette som sagt er en positiv ting, men handlinger er slik at disse jentene er eventyrlystne jenter, en dag så bestemmer de seg for å utforske et nett av underjordiske grotter, da de er i disse tunnelen så skjer det et ras, og den veien de kom inn er stengt, de må finne en ny vei ut. Det de ikke vet er at det finnes ting her nede som ikke er så kjekt å møte på........

se filmen på kino, filmen er spennende, spesielt for de som er klaustrofobiske, de som har lagd filmen har vært flinke til å skildre nettopp dette, skuespillerne har kun noen lommelykter, og dette er med å gjøre filmen til det den skal være, en grøsser, i tillegg så gir dette filmen det lille ekstra.

have fun

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

så denne filmen for en liten stund siden, og syntes den var ganske bra.

Masse "BØ" effekter og bra handling :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Filmen var knallbra!

Nå er jeg ganske lettskremt, men jeg satt med en helt utrolig ekkel følelse under hele filmen og var nesten uvel etterpå! Virkelig en film verdt å se!

For en gangs skyld håper jeg nesten på en oppfølger, noen som tror den kommer?

Gjest Christian
Skrevet

Kjekt å se flere liker filmen

Har ikke hørt noe om en oppfølger og har sjekket på www.imdb.com, der stod det heller ingenting.

Det finnes derimot en annen film alla det samme, den heter "the cave", denne handler om dykkere som skal utforske en nyoppdaget grotte, denne filmen tar for seg litt mer handling i vann, personlig synes jeg The descent er best, men har hørt at det er noen som liker the cave bedre.

noen kjente fjes er det, "jin" i fra Lost er med og piper perabo fra coyote ugly er med, ikke allverden, men men

men som sagt, liker the descent best

Gjest Spacegirl
Skrevet

Nå har jeg også sett den, og jeg syns den var veldig bra :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Syntes den var utrolig dårlig, jeg, men det er jo bare min mening da. :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Syntes den var utrolig dårlig, jeg, men det er jo bare min mening da. :)

Lurte på å se den. Hvorfor synes du den var dårlig? Hva var dårlig?

Skrevet

Så filmen forrige helg og likte den! Tror det må være den skumleste filmen jeg noensinne har sett! Jeg syntes "The Grudge" var gørrkjedelig, mens denn skremte meg virkelig! Tøft! :)

Må sjekke ut "The Cave!" Takk for tipset!

Gjest Gjesta
Skrevet
Lurte på å se den. Hvorfor synes du den var dårlig? Hva var dårlig?

Ble for mye gørr og blod etter min mening, og syntes ikke selve historien var særlig orginal heller... :sjenert: Men kjæresten min likte den da, kanskje det bare er jeg som er kresen? ;)

Skrevet
Så filmen forrige helg og likte den! Tror det må være den skumleste filmen jeg noensinne har sett! Jeg syntes "The Grudge" var gørrkjedelig, mens denn skremte meg virkelig! Tøft! :)

Må sjekke ut "The Cave!" Takk for tipset!

Ingen problem, personlig likte jeg som sagt the descent best, the cave ble etter min mening litt pinglete i forhold, men smak og behag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...