Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort historie men kjæresten min lager en liste over jenter han syns er pene på Instagram. 
dette er en av mange hendelser som gjør at jeg ikke stoler på han men hva hadde dere tenkt. 

Anonymkode: 88ccc...299

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er i 30 årene. Jentene hans på lista er i 20 årene. 

Skrevet

Jeg har selv aldri opplevd at noen lager en sånn liste. Ble nesten litt kvalm. Vi er i 30 årene. Hva er greia hans? 

han svarte at han angret og at lista var en tabbe men han sa han syns de var pene og ville ha de der til evt fremtiden. 
jeg forstod ikke. Har tatt meg en pause for å tenke. 

Skrevet

Før så søkte han opp masse jenter og jeg reagerte på søke historikken over alle ukjente jenter. Så vi hadde en diskusjon for det fikk meg til å føle meg usikker og ikke bra nok. Han sa han skulle slutte. Men så lagde han den lista for å «skjule» at han søker så samlet de på en liste for at jeg ikke skulle finne det ut enda han visste den lista ville såre meg. 

Skrevet

Tenker du at dette er sånn voksne, oppegående mennesker oppfører seg?

• Liker 14
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har selv aldri opplevd at noen lager en sånn liste. Ble nesten litt kvalm. Vi er i 30 årene. Hva er greia hans? 

han svarte at han angret og at lista var en tabbe men han sa han syns de var pene og ville ha de der til evt fremtiden. 
jeg forstod ikke. Har tatt meg en pause for å tenke. 

Han lager en liste med pene jenter, for han potensielt trenger de i fremtiden. Han tenker da at dette forholdet ikke kommer til å vare, med andre ord.. Sto du på lista da? Eller er du ikke pen nok. Haha uff... 

Noen mannfolk er faktisk så sykt dumme. Blir helt svett! 

Endret av Rosatoast
  • Liker 6
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det er jo helt tullete😅🤷‍♀️

Hva skulle han bruke denne listen til i fremtiden? det gir jo ikke mening egentlig? Om han ved en senere anledning har lyst til å se på pene jenter er det jo bare å gå inn på appen å se, de gjemmer seg ikke akkurat 😅🤷‍♀️ 

Ville tatt en permanent pause tror jeg. 

Skrevet

Jeg ville stukket bort til han i storefri og gitt han en omgang med prikkedøden og avsluttet med buksevann. 

• Liker 15
Skrevet

For en idiot! Hadde absolutt ikke orka å bruke tid på han! 

Anonymkode: b5f76...3c5

Skrevet

Hvis han tenker at dette er en liste over damer som han evt kan prøve seg på om det blir slutt med deg, så hadde jeg tenkt at fyren var stokk dum og hadde mer enn litt for høye tanker om sin egen markedsverdi. Jeg tror jeg hadde ledd rimelig godt av den kommentaren 😄

Anonymkode: 2f3c8...0ca

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis han tenker at dette er en liste over damer som han evt kan prøve seg på om det blir slutt med deg, så hadde jeg tenkt at fyren var stokk dum og hadde mer enn litt for høye tanker om sin egen markedsverdi. Jeg tror jeg hadde ledd rimelig godt av den kommentaren 😄

Anonymkode: 2f3c8...0ca

Ja altså helt enig. Jeg sa som nevnt ovenfor at du kan jo bare se de på insta. Hvorfor lage en liste over jentene?! Og han svarte fordi de er pene. Jeg kjenner jeg ikke orker å forholde meg til det. Og han klarte ikke si noe annet enn «unnskyld» men jeg sa ordet unnskyld har han brukt opp så den lista var nok for meg. Jeg kan ikke si ok hver gang. Nå mister han meg så kan han sitte der med lista si. Men syns det er litt små sykt å lage en liste. 
og ikke har han sjans på de heller nei. Hahaha. Jeg er dessuten alt for bra han. Jeg har godtatt myyyye. En annen jente hadde gått for lengst om jeg skulle nevnt alt det andre han har sagt unnskyld for. 

Skrevet

Jeg trodde vi var over fjortis stadiet i 30 årene. For meg blir det bortkastet å bruke tid på. Har ikke orket å ta kontakt med han etter samtalen igår. 

Skrevet

Æsj? Så utrolig patetisk. Han ville jeg tatt langt fart og dritet i 

Anonymkode: faf92...65a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Æsj? Så utrolig patetisk. Han ville jeg tatt langt fart og dritet i 

Anonymkode: faf92...65a

Ja syns det var litt creepy. Og bevisst mot å skjule fra meg enda han visste den ville såre meg. Den var oppdatert 6 jan. 
hvor mye tror han at jeg vil godta?!

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja syns det var litt creepy. Og bevisst mot å skjule fra meg enda han visste den ville såre meg. Den var oppdatert 6 jan. 
hvor mye tror han at jeg vil godta?!

Så mye du tilgir han for.

Her hadde jeg ikke gidder mer, av egen selvrespekt.

Anonymkode: 156c7...ee0

• Liker 4
Skrevet

Hahahah, noe av det rareste jeg har hørt!:fnise: Det er jo en del som blir helt hyperfokuserte på folk som de syntes er attraktive på SoMe, men jeg har aldri hørt om noen som driver å lager liste på den måten. Kanskje for at han skal huske de, men fortsatt veldig rart😅

Han der må du bare komme deg vekk fra, for sånn holder man ikke på når man er i et forhold(eller i det hele tatt..😳).

Anonymkode: a7d70...9a0

• Liker 4
Skrevet

Hva i alle dager. Jeg hadde kanskje skjønt hvorfor om han var en guttebass på 17 år, men 30??? Hvem oppfører seg slik? 

• Liker 3
Skrevet

Lol. 

Dump, delete and block. 

Anonymkode: 8a150...e22

• Liker 2
Skrevet

Dette er jo tenåringsoppførsel 😱😱 Er han normal ellers, eller er det andre ting som skurrer? Har han jevnaldrende venner? Eller henger han med 20-åringer og går på grøftefylla hver helg?

Anonymkode: 221e0...475

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...