Gå til innhold

"Jeg er kanskje litt der at det fort grenser veldig til at jeg får lyst på mer mer" Rødt flagg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med min BDSM fuck friend. Vi har lekt veldig i godt lag sammen siden våren. Og jeg har hatt klare grenser som har vært respektert, men så har jeg utvidet horisonten betydelig mye. Så i går snakket vi om grenser på nytt og da sa han det som overskriften sier. 

Jeg definerte meg tidligere som lesbisk, men jeg føler nok at jeg heller vender mot bifil. Og at jeg går gjennom masse spm rundt min kjønnsidentitet.  Jeg har blitt kjent med meg selv på helt andre områder etter at vi begynte å leke. Men vi har ikke penetrert da det er turn of for meg. Han sier han ikke liker penetrering, så der passer vi jo godt sammen. Jeg sa i går at jeg fortsatt ikke ønsket å ha noe inni min vagina pga min usikkerhet til kjønnsidentitet, jeg bare klarer ikke tanken på det en gang. Det bare føles så ekstremt feil. 

Ja sa til han at det fortsatt gjelder at ingenting skal inn i min vagina. Selv ikke leketøy. Men jeg sa nye ting vi kunne gjøre, men da sa han "jeg er kanskje litt der at det fort grenser veldig til at jeg får lyst på mer mer" Det var hvis han fikk ta på meg der nede, men ikke gå inn. 

Jeg har hørt flere si dette! En annen sa "noen ganger kan jo fingrene komme uheldig inn" 

Er dette rødt flagg?

Anonymkode: d977a...375

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om dere ikke er så kompatible lenger. Hvis han ønsker noe du ikke ønsker er det vel på et tidspunkt bedre å finne noen andre å leke med?

Anonymkode: 84aa4...a62

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ikke et rødt flagg når han er tydelig overfor deg med sin kommunikasjon og er åpen og ærlig.

Det eneste som burde skje er at dere setter dere ned og snakker om dere fortsatt er kompatible. Kanskje ikke?

Jeg skjønner han ekstremt godt og jeg er dame selv. 😅

Skrevet

Det er vel naturlig siden sex kretser rundt kjønnsorganene fremfor noe annet. Blir på samme måte som å ha sex med en mann uten å kunne røre penisen hans. Hvis man ønsker å unngå det aspektet ved sex blir det litt som å gå rundt grøten, og jeg tenker det før eller siden må bli press på at man skal ta det steget.

• Liker 2
Skrevet

Rødt flagg. Han prøver å pushe grensene dine. Veldig vanlig i BDSM dessverre. De vil alltid ha det de ikke kan få. 

Anonymkode: 484a7...586

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Rødt flagg. Han prøver å pushe grensene dine. Veldig vanlig i BDSM dessverre. De vil alltid ha det de ikke kan få. 

Han prøver ikke å presse når han sier det han gjør. Skal han ikke få ytre sine ønsker og behov? Åpenhet er spesielt viktig i BDSM, hvor man nettopp pusher grenser hele tiden. Men fra det lille vi har fått vite her så er det ingenting som tyder på at han presser TS, han er foreløpig bare åpen og ærlig.

Skrevet
loveli skrev (5 timer siden):

Han prøver ikke å presse når han sier det han gjør. Skal han ikke få ytre sine ønsker og behov? Åpenhet er spesielt viktig i BDSM, hvor man nettopp pusher grenser hele tiden. Men fra det lille vi har fått vite her så er det ingenting som tyder på at han presser TS, han er foreløpig bare åpen og ærlig.

Hun har sagt klart ifra at det er uaktuelt med penetrering. Han sier rett ut at han får lyst til å krysse den grensen hvis han tar på henne der nede.

Å ønske å gå over en hard limit er å pushe grenser. 

Ergo respekterer han ikke hard limits. "For han har jo lyst på mer". 

Det er et rødt flagg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun har sagt klart ifra at det er uaktuelt med penetrering. Han sier rett ut at han får lyst til å krysse den grensen hvis han tar på henne der nede.

Det er et rødt flagg. 

Hva er motivasjonen til at folk ønsker å vrangtolke andre og legge verst tenkelig hensikter bak helt alminnelige utsagn?

Jeg mener denne type svart/hvitt-tolkninger er med på å undergrave enhver sunn kommunikasjon mellom mennesker. Jeg hadde iallfall aldri ønsket å involvere meg med noen som har alarmberedskapen skrudd til himmels. Det virker mot sin hensikt og vil kneble et hvert forsøk på ærlig kommunikasjon.

Han sier "han har lyst på mer". Det er et stykke derfra til at "jeg skal ta meg til rette og drite i dine ønsker". Men enkelte ser jo røde flagg i alle himmelretninger. 

Anonymkode: 5d321...bcb

• Liker 6
Skrevet

Tja.. Jeg ville snakket mer om det, hva mener han med det? Mener han hat han vil penetrere deg på noe som helst måte, eller mener han noe annet? 

Han har så langt respektert dine grenser, akkurat som du respekterer hans. Hva er grunnen til at du tviler på at han kommer til å fortsette å respektere deg? Hva fikk deg til å slutte å stole på ham? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er et rødt flagg. 

Slapp av, hadde han hatt onde hensikter hadde han bare gjort det og ikke snakket om det!

Å ha lyst til å involvere underlivet i seksuell lek er ikke et rødt flagg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg snakket med min BDSM fuck friend. Vi har lekt veldig i godt lag sammen siden våren. Og jeg har hatt klare grenser som har vært respektert, men så har jeg utvidet horisonten betydelig mye. Så i går snakket vi om grenser på nytt og da sa han det som overskriften sier. 

Jeg definerte meg tidligere som lesbisk, men jeg føler nok at jeg heller vender mot bifil. Og at jeg går gjennom masse spm rundt min kjønnsidentitet.  Jeg har blitt kjent med meg selv på helt andre områder etter at vi begynte å leke. Men vi har ikke penetrert da det er turn of for meg. Han sier han ikke liker penetrering, så der passer vi jo godt sammen. Jeg sa i går at jeg fortsatt ikke ønsket å ha noe inni min vagina pga min usikkerhet til kjønnsidentitet, jeg bare klarer ikke tanken på det en gang. Det bare føles så ekstremt feil. 

Ja sa til han at det fortsatt gjelder at ingenting skal inn i min vagina. Selv ikke leketøy. Men jeg sa nye ting vi kunne gjøre, men da sa han "jeg er kanskje litt der at det fort grenser veldig til at jeg får lyst på mer mer" Det var hvis han fikk ta på meg der nede, men ikke gå inn. 

Jeg har hørt flere si dette! En annen sa "noen ganger kan jo fingrene komme uheldig inn" 

Er dette rødt flagg?

Anonymkode: d977a...375

Dårlig språk er alltid rødt flagg.

Anonymkode: d38f8...b53

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker har er ærlig, når man er så nær og man har alle kjønnshormoner i sving vil en hver man faktisk kjenne på "at de kjappt ønsker noe mer". Vi har instinkter og kjønnsdriften vi også på lik linje med andre dyr.

Men det betyr ikke at han kommer til å overskride grenser men jeg tenker det kan bety at han nå gir signal for at han ønsker noe mer og at han er ærlig om at dette ble vanskeligere enn han hadde trodd. 

Det at du ikke ønsker noe "inni" tenker jeg ikke handler om kjønnsidentitet eller seksuell identitet. De fleste lesbiske fingrer jo. Jeg tenker det må være noe annet som ligger bak at du ikke ønsker noe som er en veldig naturlig del av vår kjønnsdrift om vi er hetro eller lesbisk. De fleste kvinner får lite nytelse av penetrering alene, men de fleste får nytelse av penetrering/fingring mot g-punkt sammen med klitoris stimuli. Det at du kan finne tiltrekning mot en mann, og leke med ham tenker jeg viser at du kanskje er bi og at det er noe helt annet som ligger bak frykten for å ha noe "inni"

Anonymkode: aefd0...ca1

Skrevet

Jeg tenker at han sier fra til deg om at dette kan bli vanskelig for ham, altså jeg synes han er forbilledlig og ærlig i kommunikasjonen. Det kan bety at dere ikke bør strekke leken lengre enn dere allerede har gjort, og det sier han klart fra om. Så da må du ikke tøye hans grenser og gjøre det vanskelig for ham.

Anonymkode: 70348...9bb

Skrevet

Rødt flagg til TS, ikke til mannen. Finn ut av deg selv før du plager andre med usikkerheten din!

Anonymkode: 06437...cde

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2022 den 17.16):

Det er et rødt flagg. 

Jeg er enig. 

Jeg tolker det som om han ikke har selvkontroll om han tar på visse steder. At han er redd for å miste selvkontrollen. Selvkontroll hører til ved sex. Men er jo bra at han sier i fra ihvertfal. Det kan høres ut som om dere er på begynnelsen av å få hver deres behov. Og da kan det være lurt og heller finne noen andre som du kan utforske i samme takt med, siden han åpenbart ønsker mer og er redd for å gå over grensene dine. 

Jeg tolker det ihvertfall at han ønsker å penetrere deg, og han ikke tørr å ta deg på visse steder i tilfelle han skal gå over grensene dine og gjøre noe du ikke vil. Jeg mener det er rødt flagg fordi da har han ikke nok selvkontroll. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...