Gå til innhold

Flytende vaskemiddel MED parfyme som er ok for sensitiv hud

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at sensitiv hud helst foretrekker vaskemiddel UTEN parfyme, men jeg føler for å ha litt duft, føler det lukter renere. Har du en anbefaling til flytende vaskemiddel med duft som er ok for sensitiv hud? Vet noen om det fra Klar regnes som mildere enn f.eks Omo?

Anonymkode: 3b4e4...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lukt-sensitiv og har sensitiv hud, og liker Klar veldig godt. Har ikke prøvd akkurat vaskemiddelet, men vil tro det er like bra som andre ting. Kjøp en flaske og vask kun ett par plagg for å se hvordan huden din reagerer?

Anonymkode: fd816...95d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker tørketrommel kan jeg anbefale tørkeballer i ull med ønsket lukt fra essensiell olje. Klærne blir myke og lukter godt.

Anonymkode: fa99c...12e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller eterisk olje av lavendel i skyllemiddelkammeret sammen med litt eddik. Lukter himmelsk, og ingen allergi.

Anonymkode: b90b8...ac5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg heller eterisk olje av lavendel i skyllemiddelkammeret sammen med litt eddik. Lukter himmelsk, og ingen allergi.

Anonymkode: b90b8...ac5

Jeg har prøvd det her, og det blir ikke igjen noe lukt i plagget etterpå for min del! Kanskje jeg ikke bruker nok? Har testet opp til 10-15 dråper uten noe resultat (og jeg har veldig god luktesans!)

Anonymkode: fd816...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvis du bruker tørketrommel kan jeg anbefale tørkeballer i ull med ønsket lukt fra essensiell olje. Klærne blir myke og lukter godt.

Anonymkode: fa99c...12e

Akkurat dette jeg skulle foreslå. Jeg bruker for eksempel lavendel på sengetøy. Og bergamont på handklær og kluter. 

Kun 5-6 dråper, og kjenner lukten godt. Lar de trekke inn i ullballene litt før jeg setter på maskinen. 

Anonymkode: f2f60...18b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den enkleste måten å sette lukt på tekstiler er essensiell olje. Men vær klar over at om du har barn eller dyr i hus er enkelte av dem, akkurat som parfyme, giftige. 

Anonymkode: 9a7a1...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Akkurat dette jeg skulle foreslå. Jeg bruker for eksempel lavendel på sengetøy. Og bergamont på handklær og kluter. 

Kun 5-6 dråper, og kjenner lukten godt. Lar de trekke inn i ullballene litt før jeg setter på maskinen. 

Hvor kjøper dere disse tørkeballen hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (40 minutter siden):

Hvor kjøper dere disse tørkeballen hen?

Mine er fra Illums, kjøpt for 3-4 års tid siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du gjør dette - ikke tilby sengetøyet/håndklærne til gjestene :) 

Jeg er veldig luktsensitiv, Klar gikk greit. Men kan ikke huske det luktet noe etter vask. 

Anonymkode: b3d78...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...