AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 🤷♀️ vet den kom ut for over 20 år siden, men har aldri tatt meg tid til å se den, men vurderer å se den nå. Men er den så sterk , intens og bra som jeg føler alle skal ha den til? Den er sikkert verdt å se, men jeg orker ikke pine meg gjennom en film som gjør at jeg blir uvel dagesvis etterpå og får ubehagelige bilder festet i hodet lang lang tid etterpå. Meninger? Anonymkode: 09a62...aa3
Sirah Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Nå er det åresvis siden jeg så den, men husker vi så den på skolen. Den gjorde inntrykk, men vet ikke om det hadde gjort det i dag. Jeg ville sett den 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Så den for mange år siden. Syntes ikke den var noe særlig bra, oppskrytt. Anonymkode: 328e8...50e 1
ekkoet Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Jeg husker også at den gjorde sterkt inntrykk da den kom ut. Mistenker at jeg hadde blitt skuffet om jeg hadde sett den på nytt - husker bare bruddstykker. Men det blir litt 2-sidig dette - en god og intens film gjør nettopp at du sitte igjen med en følelse i kroppen og kanskje bilder/scener som går innpå deg. Hvis du vil unngå dette er det nok best å droppe den - jo bedre den er, desto mer påvirker den deg. Hvor lettpåvirkelig du vil være for akkurat denne filmen er nok umulig for oss å vite fra andre siden av internett. 2
Crazydoglady Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 🤷♀️ vet den kom ut for over 20 år siden, men har aldri tatt meg tid til å se den, men vurderer å se den nå. Men er den så sterk , intens og bra som jeg føler alle skal ha den til? Den er sikkert verdt å se, men jeg orker ikke pine meg gjennom en film som gjør at jeg blir uvel dagesvis etterpå og får ubehagelige bilder festet i hodet lang lang tid etterpå. Meninger? Anonymkode: 09a62...aa3 Syntes den var bra når jeg så den og den gjorde absolutt inntrykk. Hår sett den flere ganger, men det begynner uansett å bli veldig lenge siden og og jeg var jo mye yngre og ikke voksen, så kan jo hende det ikke hadde gjort samme inntrykk om jeg så den i dag. Men er uansett en film verdt å få med seg da, vil jeg si. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Den scenen med dobbeltdildo, de to unge jentene i midten og masse mannfolk rundt i sirkel er det fra den filmen? isåfall eneste jeg husker fra filmen, og masse rus. og en rusa Jared Leto Anonymkode: 314bd...f4e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den scenen med dobbeltdildo, de to unge jentene i midten og masse mannfolk rundt i sirkel er det fra den filmen? isåfall eneste jeg husker fra filmen, og masse rus. og en rusa Jared Leto Anonymkode: 314bd...f4e Ja det tror jeg. Den scenen ga varige inntrykk på meg. Jeg tenkte, med gru, på den scenen i lang tid. Vet ikke hvordan jeg hadde reagert om jeg så den for første gang i dag. Anonymkode: d3d4b...e90
Kålfrid Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 Jeg synes den er veldig bra, men har ikke sett den på mange år. Fikk faktisk veldig lyst å se den igjen nå. Den er absolutt verdt å se, ikke noe mindre aktuell i dag enn da den kom ut for 22 år siden. Sjekk ut traileren: 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #9 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): men jeg orker ikke pine meg gjennom en film som gjør at jeg blir uvel dagesvis etterpå og får ubehagelige bilder festet i hodet lang lang tid etterpå. Meninger? Kanskje det er best for deg å ikke se den. Anonymkode: 52feb...c78 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #10 Skrevet 10. januar 2022 Synes egentlig den ligner litt for mye på antiruspropaganda. Den polariserer, overdriver og skremmer, og gjør en god jobb i så måte, men som filmkunst eller som et gjennomtenkt/nyansert utsagn om rus synes jeg Requiem kommer til kort. Det er liksom emokids som liker den, og det er det en grunn til. Anonymkode: c9adc...9a1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #11 Skrevet 10. januar 2022 Hvilken steømmetjeneste er den tilgjengelig på? Anonymkode: 9717a...643
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #12 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvilken steømmetjeneste er den tilgjengelig på? Anonymkode: 9717a...643 Blockbuster, sikkert flere også men der jeg fant den Anonymkode: 09a62...aa3
Gjest AprilRyan Skrevet 10. januar 2022 #13 Skrevet 10. januar 2022 Det er lenge siden jeg så den. Sikkert da den kom ut, men husker den som intens, ubehagelig og veldig bra. Nå er det en stund siden jeg så den så det er ikke sikkert at jeg ville tenkt det samme nå.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #14 Skrevet 10. januar 2022 Veldig ekkel film. Anonymkode: f70b8...77a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #15 Skrevet 10. januar 2022 Jeg husker jeg synes den var veldig overdrevet. Men var uvel en god stund etterpå, og slet med å høre filmmusikken etterpå. Anonymkode: 1cad0...396
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå