AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Del Skrevet 10. januar 2022 Er dette direkte assosiert med i forbindelse med en depresjon? Er en automatisk psykisk syk ved en apatisk/ likegyldighet? Dette var det en som sa til meg i dag. Anonymkode: 7dee8...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Del Skrevet 10. januar 2022 Kommer an på grad av apati. Anonymkode: 41519...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Del Skrevet 10. januar 2022 Ja, det tror jeg nok. Det er tilfellet for min del når jeg er inne i en depresjon. Ingenting betyr noe og jeg føler meg avkoblet fra verden. Anonymkode: d4863...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det tror jeg nok. Det er tilfellet for min del når jeg er inne i en depresjon. Ingenting betyr noe og jeg føler meg avkoblet fra verden. Anonymkode: d4863...d84 Men å si at man automatisk er psykisk syk hvis man er apatisk vil jeg si er litt bastant. Det kan sikkert være andre grunner til at folk er apatisk. Anonymkode: d4863...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Del Skrevet 10. januar 2022 Søvnmangel kan gi depresjons-symptomer. Så hvis man fikser nattesøvnen, kan man også bli kvitt symptomene (som apati). Anonymkode: f93a9...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, det tror jeg nok. Det er tilfellet for min del når jeg er inne i en depresjon. Ingenting betyr noe og jeg føler meg avkoblet fra verden. Anonymkode: d4863...d84 Avkobling fra følelser men jeg føler meg ikke som en psykiatrisk pasient. Anonymkode: 7dee8...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kommer an på grad av apati. Anonymkode: 41519...1b9 Stor grad Anonymkode: 7dee8...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå