AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Hva kan jeg gjøre for at han ikke har det behovet ? Er det noe å gjøre ? Anonymkode: ddee4...9dc
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva kan jeg gjøre for at han ikke har det behovet ? Er det noe å gjøre ? Anonymkode: ddee4...9dc Ingenting. Han må bestemme seg for det selv. Og du kan mest sannsynlig ikke påvirke han på noe vis. Han kan lære seg å skjule det bedre da. Her er det vel forskjell på en glipp og gjentagende mønster. Så er du sammen med en sånn fyr, må du bestemme deg for å la det gå i stillhet, og fortsette som før. Men da risikerer du også at han en dag river alt opp med rota og bytter dame. Uansett det er ikke din feil at han er utro. Da burde jeg også ha vært mye utro om jeg skulle ha skyld på min mann. Selv om noen mener at :når du.... Hvis du.... Du gjorde ikke.... Så er det din skyld. Det er det ikke, det er bare sjukt dårlig unnskyldning for at de skal selv syntes utroskapen sin er ok. Hvis alt er feil med deg, som grunn for å være utro, da må mannen ta ansvar selv å gå, å finne noen som passer bedre, eller være alene så de gjør som de vil. Men mange ønsker nok ja takk begge deler. Noen av de takler ikke å inngå forhold med åpent forhold heller, fordi de helst vil pule fritt, men ikke dama. Derfor prøver de seg på manipulasjon og skylder på dama når de er utro. Så sorry eneste løsning er at han finner ut av det og slutter selv. Det gjør han ikke om du tilgir det hele tiden Anonymkode: 25b60...899 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Det er ikke håp for notorisk utro folk, dessverre. De mangler impulskontroll og en rekke andre egenskaper og kvaliteter. Anonymkode: 98988...db7 6
Crazydoglady Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva kan jeg gjøre for at han ikke har det behovet ? Er det noe å gjøre ? Anonymkode: ddee4...9dc Det kommer vell an på hvorfor han er utro det da? Søker han sex andre steder fordi dere aldri har sex feks? (men er fornøyd med forholdet forøvrig) Eller er han bare notorisk utro uansett? Misfornøyd i forholdet, men vil ikke bryte opp av en eller annen grunn og søker ut hos andre for å dekke behov eller en liten flukt fra virkeligheten? Om han bare er notorisk utro uten en åpenbar grunn så er det neppe stor sjans for endring. Om dere egentlig ikke har en veldig god relasjon så er det kanskje heller ikke så mye å gjøre. Om det derimot er pga at forholdet skranter litt, eller vært lite sex el. Og dere egentlig har en god relasjon og god kjemi i bunnen så går det sikkert an å jobbe med. Men første punkt burde vell vært åpenhet og ærlighet, så da kan man vell starte med å avklare sammen hvorfor det skjer og om det er mulig å endre det. Er begge interessert i å endre på det og er det overkommelige tiltak som skal til for å skape det endringen?
Zooey Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 Du kan ikke forandre andre mennesker, de må ville det selv. Så nei, det er dessverre ingenting du kan gjøre med det. Gå videre, for din egen del. 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Han må ville det. Det er det som skal til. Og selv ikke da er det sikkert at han får det til. Anonymkode: 18490...04e 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva kan jeg gjøre for at han ikke har det behovet ? Er det noe å gjøre ? Anonymkode: ddee4...9dc Jeg skal prøve å svare seriøst. For min egen del må det være at sexlivet med kona blir som da vi ble sammen, da var det ingen grenser eller hemninger. Nå er det en sjelden gang sex, og da med lyset av, ingen suging, jeg får sjelden slikke, kun kjedelig misjonær eller doggy uten lidenskap. Og det er mangelen på lidenskap som gjør at jeg har vært utro. Har savnet å føle at noen virkelig vil ha meg der og da, dyrisk lyst. Kommer dette tilbake vil jeg ikke ha behov for å få det hos andre. Anonymkode: 3ec00...2e3 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 Nei det er neppe det. Men har dere nærhet, gode samtaler om forholdet og livet generelt? Hvordan er du mot han i humør og evne til å lytte til han? Kommer liksom helt an på om han mangle connection til deg, eller om det er en sex-greie eller et innlært mønster fra feks sin egen far eller mor.. ikke alt du kan løse. Men noen ganger glemmer vi også å behandle mannfolka våre bra, i stressa deler av livet som småbarnsfasen feks der de blir kraftig nedprioritert. Nå unnskylder det uansett ikke utroskap, men kan kanskje forklare det om noe sånt er bakgrunnen. Anonymkode: f40d8...23e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #9 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skal prøve å svare seriøst. For min egen del må det være at sexlivet med kona blir som da vi ble sammen, da var det ingen grenser eller hemninger. Nå er det en sjelden gang sex, og da med lyset av, ingen suging, jeg får sjelden slikke, kun kjedelig misjonær eller doggy uten lidenskap. Og det er mangelen på lidenskap som gjør at jeg har vært utro. Har savnet å føle at noen virkelig vil ha meg der og da, dyrisk lyst. Kommer dette tilbake vil jeg ikke ha behov for å få det hos andre. Anonymkode: 3ec00...2e3 Eller snakke med henne og deretter forlate partner før du finner en ny? Hvis hun ikke får mer lyst. Du vet, slik som normale mennesker. Anonymkode: dc30a...e1d 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #10 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skal prøve å svare seriøst. For min egen del må det være at sexlivet med kona blir som da vi ble sammen, da var det ingen grenser eller hemninger. Nå er det en sjelden gang sex, og da med lyset av, ingen suging, jeg får sjelden slikke, kun kjedelig misjonær eller doggy uten lidenskap. Og det er mangelen på lidenskap som gjør at jeg har vært utro. Har savnet å føle at noen virkelig vil ha meg der og da, dyrisk lyst. Kommer dette tilbake vil jeg ikke ha behov for å få det hos andre. Anonymkode: 3ec00...2e3 Dette er jo galskap. Skill deg. Nå. Du har ingenting i et ekteskap å gjøre når kvinnen bare er et sexobjekt du ikke bryr deg en døyt om hvordan har det. Du har misforstått parforhold rett og slett. Folk forandrer seg gjennom år, tid, livsfaser og erfaringer. Hormoner endrer seg mye gjennom et kvinneliv. Å ikke respektere dette vitner om at du ikke er spesielt glad i partneren din. Hun fortjener bedre, du fortjener å være alene og hore rundt, evt kjøpe deg det du syns er topp i livet. For du finner ikke noen som driver slik hele tiden uten å betale for det. Anonymkode: f40d8...23e 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #11 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva kan jeg gjøre for at han ikke har det behovet ? Er det noe å gjøre ? Anonymkode: ddee4...9dc Hvis behovet hans er variasjon så vil det aldri kunne dekkes av 1 dame, samme hvem hun er. Hvis det er andre behov det er snakk om så kommer det jo helt an på hva det er. Men jeg tror du skal passe deg for å tenke at du skal være den perfekte kjæresten, du kommer til å gå på akkord med deg selv og ironisk nok kan det ende opp med at han ikke respekterer deg fordi du ikke har egen vilje. Anonymkode: 538db...8a7
Vera Skrevet 10. januar 2022 #12 Skrevet 10. januar 2022 Dersom man lever i et velfungerende forhold - hvor begge parter får dekket sine behov (emosjonelt såvel som fysisk) - og han fortsatt er utro..da er det ikke mye å gjøre dessverre. Lever man i et dysfunksjonelt forhold tror jeg det er bakenforliggende årsaker til utroskapen - og da er det mulig å fikse det. Men da må man fikse forholdet først. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #13 Skrevet 10. januar 2022 Vera skrev (11 minutter siden): Dersom man lever i et velfungerende forhold - hvor begge parter får dekket sine behov (emosjonelt såvel som fysisk) - og han fortsatt er utro..da er det ikke mye å gjøre dessverre. dette er tilfellet for meg! ts Anonymkode: ddee4...9dc
Vera Skrevet 10. januar 2022 #14 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): dette er tilfellet for meg! ts Anonymkode: ddee4...9dc Da syns jeg ikke du skal pine deg selv mer..det er hans valg å være utro - så må du ta stilling til om du klarer å være i et forhold hvor du ikke er den eneste han har sex med. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #15 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette er jo galskap. Skill deg. Nå. Du har ingenting i et ekteskap å gjøre når kvinnen bare er et sexobjekt du ikke bryr deg en døyt om hvordan har det. Du har misforstått parforhold rett og slett. Folk forandrer seg gjennom år, tid, livsfaser og erfaringer. Hormoner endrer seg mye gjennom et kvinneliv. Å ikke respektere dette vitner om at du ikke er spesielt glad i partneren din. Hun fortjener bedre, du fortjener å være alene og hore rundt, evt kjøpe deg det du syns er topp i livet. For du finner ikke noen som driver slik hele tiden uten å betale for det. Anonymkode: f40d8...23e Jeg vil si det er motsatt jeg, at det er kvinnen der som ikke respekterer og er glad i mannen sin, da ville hun vel gledet han også fysisk? Anonymkode: 2b47f...88f 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #16 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dette er jo galskap. Skill deg. Nå. Du har ingenting i et ekteskap å gjøre når kvinnen bare er et sexobjekt du ikke bryr deg en døyt om hvordan har det. Du har misforstått parforhold rett og slett. Folk forandrer seg gjennom år, tid, livsfaser og erfaringer. Hormoner endrer seg mye gjennom et kvinneliv. Å ikke respektere dette vitner om at du ikke er spesielt glad i partneren din. Hun fortjener bedre, du fortjener å være alene og hore rundt, evt kjøpe deg det du syns er topp i livet. For du finner ikke noen som driver slik hele tiden uten å betale for det. Anonymkode: f40d8...23e Hun er veldig mye mer enn et sexobjekt, men det er sex eller mangelen på god sex som gjør at jeg er utro, og det var det som var spørsmålet i denne tråden. Anonymkode: 3ec00...2e3
Vera Skrevet 10. januar 2022 #17 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg skal prøve å svare seriøst. For min egen del må det være at sexlivet med kona blir som da vi ble sammen, da var det ingen grenser eller hemninger. Nå er det en sjelden gang sex, og da med lyset av, ingen suging, jeg får sjelden slikke, kun kjedelig misjonær eller doggy uten lidenskap. Og det er mangelen på lidenskap som gjør at jeg har vært utro. Har savnet å føle at noen virkelig vil ha meg der og da, dyrisk lyst. Kommer dette tilbake vil jeg ikke ha behov for å få det hos andre. Anonymkode: 3ec00...2e3 Og hva er det som gjør at kona de ikke tør å vise seg naken til deg med lyset på? 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #18 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun er veldig mye mer enn et sexobjekt, men det er sex eller mangelen på god sex som gjør at jeg er utro, og det var det som var spørsmålet i denne tråden. Anonymkode: 3ec00...2e3 Jeg forstår dette i utgangspunktet godt jeg. For min mann har jeg gjort alt for at han ikke skal mangle noe. Jeg har prøvd å imøtekomme alle hans fantasier og jeg trodde vi hadde det helt perfekt sammen i forholdet. Det er bare forbløffende at han har holdt på med det hele perioden vi har vært sammen. Jeg vet ikke hva jeg skal tro eller tenke. ts Anonymkode: ddee4...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #19 Skrevet 10. januar 2022 Vera skrev (10 minutter siden): Og hva er det som gjør at kona de ikke tør å vise seg naken til deg med lyset på? Det har nok med et selvpåført dårlig selvbilde å gjøre, jeg har aldri sagt noe negativt om hennes kropp eller utseende, men er faktisk veldig flink til å gi komplimenter. Anonymkode: 3ec00...2e3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #20 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har nok med et selvpåført dårlig selvbilde å gjøre, jeg har aldri sagt noe negativt om hennes kropp eller utseende, men er faktisk veldig flink til å gi komplimenter. Anonymkode: 3ec00...2e3 Slutt å invadere mitt tråd, vær så snill. ts Anonymkode: ddee4...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå