Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig litt redd for å bruke dette i frykt for å se ut som en klovn.. men samtidig har jeg lyst siden jeg kunne trengt litt farge.

Jeg er vinterblek og liker å bruke rød tinted lepomade for å få litt farge på leppene. Dersom jeg ikke bruker foundation eller noe og har litt porer også, er det best å gå for en kremblush? Føler jeg ble ganske prikkete av en pudderblush som jeg kjøpte.. 

Anonymkode: c9ff6...763

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Laura Mercier sin blush veldig godt,den gir et naturlig resultat. Det er mange nyanser, så du må nesten finne den som passer hudtonen din best. 

Anonymkode: 834a4...56f

Skrevet

Nars ❤️ både flytende og fast er kjempefine syns jeg. 

Skrevet

Lovejoy fra Nars. Finnes også i liqiued tror jeg. 

Skrevet

YSL couture blush i fargen 07.

Anonymkode: 94300...d83

Skrevet

Ser flere anbefaler farger til TS her, men dere aner ikke hvilke toner hun kler da hun ikke har kommet med info. Og da har dere null anelse om hva hun vil kle. 

Dersom du har kalde toner så går du for en svak rosa. Er du varmere så sats på en lys peach/fersken. Bruker heller ikke hudsminke annet enn blush + concealer under øynene. Synes Mac sine sitter godt. 

Skrevet

Jeg liker de fra Chanel! Har alltid gått tilbake til dem. 

Anonymkode: 95fbf...4a2

• Liker 1
Skrevet

Orgasm fra Nars tror jeg vil se fin ut på deg. Jeg har blek hud med en nøytral hudtone som kanskje lener litt mer mot den varme siden enn den kalde siden. 

Orgasm er naturlig rosa som vil passe fint til en vinterblek hud. Og spesielt om du lener mot en kald hudtone. Jeg bruker den flytende versjonen og den blender lett inn i huden. Hadde det ikke vært for en ørliten anelse med skimmer i produktet så hadde man ikke sett at du hadde sminke på deg i det hele tatt. 

Anonymkode: 2644d...ad2

Skrevet

Fenty beauty kremrouge 😍

Anonymkode: 560c6...7fa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...