AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Det begynte i det små for min del. Leste en nyhetsartikkel eller to, gikk inn på "nyheter" på Google. Søkte på ting i relasjon til han. Begynte å fantasere. Ikke seksuelle fantasier, men mer kjærlighetsorienterte. At vi skulle møtes, tilfeldig, og bli forelsket i hverandre. Etterhvert begynte det å ta over for meg. Hvert sekund av dagen jeg kjedet meg, tenkte jeg på han. Forestilte meg ulike ting jeg kunne gjøre for å sjarmere og imponere han. Hele tiden. Når jeg spiste, når jeg skulle legge meg, når jeg hørte på musikk. Jeg begynte å planlegge å møte personen. Gjennom hans selskaper, tenkte jeg. Men han vil nok kanskje ikke være sammen med sin kollega? Så jeg fant ut hvor han bor. Tenkte jeg kunne sitte utenfor og spille musikk, og kanskje han ville være interessert? Problemet er at han bor i USA, og er 35 år eldre enn meg. Han vil nok mest sannsynlig ikke være sammen med en så ung - som er hvorfor jeg vil bruke talentet mitt til å sjarmere han først. Er dette normalt? Jeg kjenner på den ene siden at fantasien oppfyller meg, at den gir meg en mening med livet- jeg ønsker å gjøre den virkelig. Samtidig føler jeg det er noe riv ruskende galt, at jeg ikke kommer til å være ordentlig lykkelig før jeg har møtt han. Og aller, aller mest sannsynlig vil jeg aldri møte han heller. Jeg vil ikke ta del i hans liv, fordi våre liv er så forskjellige. Men jeg klarer ikke overbevise meg selv om det, og jeg tror jeg kommer til å kaste bort så mye krefter og TID av livet mitt i søken på han. Er dette normalt å forestille seg? Anonymkode: 43b37...068
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Jeg har hatt mange slike kjendiscrushes med tilhørende fantasier. Det er ganske normalt, Når jeg var yngre kunne de være ganske intense. Det er ingenting galt med det så lenge det ikke går utover en selv i hverdagen. Dvs forhindrer et normalt hverdagslig liv med jobb og sosialt. Anonymkode: 5ca3f...0f0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har hatt mange slike kjendiscrushes med tilhørende fantasier. Det er ganske normalt, Når jeg var yngre kunne de være ganske intense. Det er ingenting galt med det så lenge det ikke går utover en selv i hverdagen. Dvs forhindrer et normalt hverdagslig liv med jobb og sosialt. Anonymkode: 5ca3f...0f0 Ikke enda, men en del av meg planlegger å dra til han. Anonymkode: 43b37...068
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Nei, det er ikke normalt. Og du skal vite at du vil kun fremstå som skremmende hvis du gjør noe av dette. Kjendisen er nok vant til daglige fremstøt fra fremmede beundrere og fans og er vant til det. Han ser nok på de som forstyrrede, først og fremst. For normale folk holder ikke på sånn som dette. Å sitte utenfor hjemmet hans å spille musikk høres kanskje romantisk ut i hodet ditt, men vil for andre (og spesielt den du prøver å nå) virke invaderende, desperat og skremmende. Anonymkode: 37c9f...e2a 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 Jeg hadde det sånn fra jeg var 13 til 17. Tror det er ganske vanlig hvertfall i ung alder ja. Veit veldig mange unge som har hatt det sånn. Blir besatt av en kjendis eller band og forelsker seg. Anonymkode: abc27...40d 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde det sånn fra jeg var 13 til 17. Tror det er ganske vanlig hvertfall i ung alder ja. Veit veldig mange unge som har hatt det sånn. Blir besatt av en kjendis eller band og forelsker seg. Anonymkode: abc27...40d Ja, men dette er en mannelig kjendis som har barn på min alder, og er som sagt 35 år eldre. Ville tro at de fleste kjendisfantasier er basert rundt unge, kjekke 20-åringer? Ikke en litt dvaskete "gammal" en? Anonymkode: 43b37...068
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det begynte i det små for min del. Leste en nyhetsartikkel eller to, gikk inn på "nyheter" på Google. Søkte på ting i relasjon til han. Begynte å fantasere. Ikke seksuelle fantasier, men mer kjærlighetsorienterte. At vi skulle møtes, tilfeldig, og bli forelsket i hverandre. Etterhvert begynte det å ta over for meg. Hvert sekund av dagen jeg kjedet meg, tenkte jeg på han. Forestilte meg ulike ting jeg kunne gjøre for å sjarmere og imponere han. Hele tiden. Når jeg spiste, når jeg skulle legge meg, når jeg hørte på musikk. Jeg begynte å planlegge å møte personen. Gjennom hans selskaper, tenkte jeg. Men han vil nok kanskje ikke være sammen med sin kollega? Så jeg fant ut hvor han bor. Tenkte jeg kunne sitte utenfor og spille musikk, og kanskje han ville være interessert? Problemet er at han bor i USA, og er 35 år eldre enn meg. Han vil nok mest sannsynlig ikke være sammen med en så ung - som er hvorfor jeg vil bruke talentet mitt til å sjarmere han først. Er dette normalt? Jeg kjenner på den ene siden at fantasien oppfyller meg, at den gir meg en mening med livet- jeg ønsker å gjøre den virkelig. Samtidig føler jeg det er noe riv ruskende galt, at jeg ikke kommer til å være ordentlig lykkelig før jeg har møtt han. Og aller, aller mest sannsynlig vil jeg aldri møte han heller. Jeg vil ikke ta del i hans liv, fordi våre liv er så forskjellige. Men jeg klarer ikke overbevise meg selv om det, og jeg tror jeg kommer til å kaste bort så mye krefter og TID av livet mitt i søken på han. Er dette normalt å forestille seg? Anonymkode: 43b37...068 Det sies at ; *ofte ser det best ut på avstand* Jeg har vært helt betatt av både en norsk og en amerikansk kjendis. Jeg har tenkt og fantasert, akkurat som deg. Han norske ble fremstilt som en fantastisk fyr av media. Kjekk, barsk og omsorgsfull, ja, alt en skikkelig MANN skal være i mine øyne. Så tok jeg mot til meg å dro et sted der jeg visste han skulle være. Etter mye om og men fikk jeg snakke med ham, og mine tanker om drømmemannen gikk i tusen knas. Han var slettes ikke slik i virkeligheten som han ble fremstilt på TV. Etter det har jeg skjønt at fantasien man bygger rundt en kjendis, er nok veldig ofte kun det. En fantasi. Alt ser bedre ut på avstand.... Anonymkode: 68fcb...e3e 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Etter mye om og men fikk jeg snakke med ham, og mine tanker om drømmemannen gikk i tusen knas. Han var slettes ikke slik i virkeligheten som han ble fremstilt på TV. Etter det har jeg skjønt at fantasien man bygger rundt en kjendis, er nok veldig ofte kun det. En fantasi. Bra at du sier dette. Dere (spesielt TS) kjenner jo ikke disse personene i det hele tatt. Du bare projiserer alle dine lengsler over på en 'tom' (om enn aldrende) kjekkas. Anonymkode: c331b...263
Gjest Ghostface Skrevet 10. januar 2022 #9 Skrevet 10. januar 2022 Husker jeg var litt sånn i tenårene, bare for moro skyld, men ikke nå i voksen alder.
Loonsta Skrevet 10. januar 2022 #10 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har hatt mange slike kjendiscrushes med tilhørende fantasier. Det er ganske normalt, Når jeg var yngre kunne de være ganske intense. Det er ingenting galt med det så lenge det ikke går utover en selv i hverdagen. Dvs forhindrer et normalt hverdagslig liv med jobb og sosialt. Anonymkode: 5ca3f...0f0 Enig i dette. Tenker det også er viktig at fantasien heller ikke setter hindre i veien for å inngå intime relasjoner og forhold med andre "virkelige" mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #11 Skrevet 10. januar 2022 Loonsta skrev (36 minutter siden): Enig i dette. Tenker det også er viktig at fantasien heller ikke setter hindre i veien for å inngå intime relasjoner og forhold med andre "virkelige" mennesker. Problemet er at jeg tror den gjør det. Jeg har en annen person jeg har et svært godt vennskap til, og i det siste har det begynt å gli inn i noe mer, noe annet... Jeg kan se for meg å ha et liv med hen, men... Tankene kommer tilbake til fantasien. Vil ikke gi slipp på den for hen sin skyld / min skyld. Fantasifremtiden med kjendisen er så forlokkende.... Vil utdanne meg slik at jeg mest sannsynlig kan møte han. Vente med forhold slik at jeg kan møte han. Utdanne meg i USA slik at jeg kan møte han... Jeg er forresten 17 år gammel, og det plager meg ekstremt siden jeg skal søke videre utdanning snart - først et friår. Og gjett, jeg vil reise til hans hjemby. Et sjokk. Anonymkode: 43b37...068
Loonsta Skrevet 10. januar 2022 #12 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Problemet er at jeg tror den gjør det. Jeg har en annen person jeg har et svært godt vennskap til, og i det siste har det begynt å gli inn i noe mer, noe annet... Jeg kan se for meg å ha et liv med hen, men... Tankene kommer tilbake til fantasien. Vil ikke gi slipp på den for hen sin skyld / min skyld. Fantasifremtiden med kjendisen er så forlokkende.... Anonymkode: 43b37...068 Kan du ikke heller bruke fantasien som et krydder i den nye relasjonen? Sannsynligheten for at du ender opp med kjendiscrushet ditt er jo uansett forsvinnende liten.
Djungelvrål Skrevet 10. januar 2022 #13 Skrevet 10. januar 2022 (endret) Hvem er denne kjendisen da?? Endret 10. januar 2022 av Peonjenta
FruR Skrevet 10. januar 2022 #14 Skrevet 10. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det begynte i det små for min del. Leste en nyhetsartikkel eller to, gikk inn på "nyheter" på Google. Søkte på ting i relasjon til han. Begynte å fantasere. Ikke seksuelle fantasier, men mer kjærlighetsorienterte. At vi skulle møtes, tilfeldig, og bli forelsket i hverandre. Etterhvert begynte det å ta over for meg. Hvert sekund av dagen jeg kjedet meg, tenkte jeg på han. Forestilte meg ulike ting jeg kunne gjøre for å sjarmere og imponere han. Hele tiden. Når jeg spiste, når jeg skulle legge meg, når jeg hørte på musikk. Jeg begynte å planlegge å møte personen. Gjennom hans selskaper, tenkte jeg. Men han vil nok kanskje ikke være sammen med sin kollega? Så jeg fant ut hvor han bor. Tenkte jeg kunne sitte utenfor og spille musikk, og kanskje han ville være interessert? Problemet er at han bor i USA, og er 35 år eldre enn meg. Han vil nok mest sannsynlig ikke være sammen med en så ung - som er hvorfor jeg vil bruke talentet mitt til å sjarmere han først. Er dette normalt? Jeg kjenner på den ene siden at fantasien oppfyller meg, at den gir meg en mening med livet- jeg ønsker å gjøre den virkelig. Samtidig føler jeg det er noe riv ruskende galt, at jeg ikke kommer til å være ordentlig lykkelig før jeg har møtt han. Og aller, aller mest sannsynlig vil jeg aldri møte han heller. Jeg vil ikke ta del i hans liv, fordi våre liv er så forskjellige. Men jeg klarer ikke overbevise meg selv om det, og jeg tror jeg kommer til å kaste bort så mye krefter og TID av livet mitt i søken på han. Er dette normalt å forestille seg? Anonymkode: 43b37...068 Jeg har hatt kjendiscrusher på kjendiser som er døde og ja de var døde allerede da jeg hadde crush på dem også. Og nei ikke nekrofili men dagdrømte at vedkommende levde og at vi var sammen. Ganske drøye/sjuke fantasier. En av mine kjendiscrusher er også godt eldre en meg ( jeg har faktisk ikke googlet alderen hans men tror han er like gammel eller eldre enn min far) og bor på andre siden av jordkloden så… Ja… Jeg har faktisk ikke googlet nøyaktig adresse hvor de bor ogsånn da. Edit : løgn har faktisk gjort det med en. Men tatt litt forgitt at de fleste kjendiser har hemmelig adresse. Uansett så sluker jeg alt av intervjuer tvklipp, filmer(hvis vedkommende er med i det) , hører på alt av podcaster osv som vedkommende har vært med på når jeg har slike kjendiscrusher. Nå kan det hende at jeg er litt sjuk i hue også da Endret 10. januar 2022 av FruR
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #15 Skrevet 10. januar 2022 FruR skrev (1 time siden): Jeg har hatt kjendiscrusher på kjendiser som er døde og ja de var døde allerede da jeg hadde crush på dem også. Og nei ikke nekrofili men dagdrømte at vedkommende levde og at vi var sammen. Ganske drøye/sjuke fantasier. En av mine kjendiscrusher er også godt eldre en meg ( jeg har faktisk ikke googlet alderen hans men tror han er like gammel eller eldre enn min far) og bor på andre siden av jordkloden så… Ja… Jeg har faktisk ikke googlet nøyaktig adresse hvor de bor ogsånn da. Edit : løgn har faktisk gjort det med en. Men tatt litt forgitt at de fleste kjendiser har hemmelig adresse. Uansett så sluker jeg alt av intervjuer tvklipp, filmer(hvis vedkommende er med i det) , hører på alt av podcaster osv som vedkommende har vært med på når jeg har slike kjendiscrusher. Nå kan det hende at jeg er litt sjuk i hue også da Når kom du over det? Anonymkode: 43b37...068
FruR Skrevet 10. januar 2022 #16 Skrevet 10. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Når kom du over det? Anonymkode: 43b37...068 Har hatt på flere kjendiser , vet ikke om jeg helt har kommet over det enda 🙈🙃 hihi. Noen gikk over med tid for eksempel en skuespiller hvor jeg fant ut at jeg egentlig var mer forelska i karakteren han spilte i den tv serien enn selve skuespilleren. Det er ikke like intenst etterhvert da . VIl legge til at de ikke styrte livet mitt like mye som det virker å gjøre med deg. Når det påvirker livet ditt og styrer hvor du flytter og hva du studerer og gjør at du ikke vil gå inn i andre forhold så legger det begrensninger på livet ditt. Endret 11. januar 2022 av FruR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå