AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 I overgangen til å bli grå. Hva er best? Farge etterveksten? Ta glansvask? Spurde frisøren, hun sa at hun ville ventet noen år med å bli grå. Kanskje fordi hun vil tene penger? Anonymkode: f94ac...65a
MiominMio Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Jeg la inn litt striper de gangene og da ble det letter. Embrace the grey. Det er ditt hår og du skal ta den avgjørelsen. Angrer på at jeg ikke slapp ut de grå før jeg 🥳
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Kan ikke si noe om frisørens intensjoner, men jeg har brukt glossing og er fornøyd med det. Anonymkode: 73f5c...a78
IramnnA Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Jeg har også lagt inn lyse striper, for de grå hårene ikke er like synlige da som i mørkt hår.
Løvejenten Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I overgangen til å bli grå. Hva er best? Farge etterveksten? Ta glansvask? Spurde frisøren, hun sa at hun ville ventet noen år med å bli grå. Kanskje fordi hun vil tene penger? Anonymkode: f94ac...65a Om du farger etterveksten er du jo tilbake til scratch, om poenget er å spare ut det grå? En minicolor kan du evt bruke, den fader ut slik at du slipper ettervekst. Eller så kan du stripe håret i lengdene (som ikke er grått) for å få det tilnærmet lik den fargen du har i som nå vokser ut, så kontrasten ikke blir for stor.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Løvejenten skrev (23 minutter siden): Om du farger etterveksten er du jo tilbake til scratch, om poenget er å spare ut det grå? En minicolor kan du evt bruke, den fader ut slik at du slipper ettervekst. Eller så kan du stripe håret i lengdene (som ikke er grått) for å få det tilnærmet lik den fargen du har i som nå vokser ut, så kontrasten ikke blir for stor. ja det er sant det. Kanskje bare stripe det da? I en gråtone tenker du? Ikke så dumt det. ts Anonymkode: f94ac...65a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 MiominMio skrev (34 minutter siden): Jeg la inn litt striper de gangene og da ble det letter. Embrace the grey. Det er ditt hår og du skal ta den avgjørelsen. Angrer på at jeg ikke slapp ut de grå før jeg 🥳 altså striper, og lot etterveksten gå sin gang? Kanskje det er best ja ser fram til å slappe av med grått hår ts Anonymkode: f94ac...65a
Løvejenten Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ja det er sant det. Kanskje bare stripe det da? I en gråtone tenker du? Ikke så dumt det. ts Anonymkode: f94ac...65a Ja. Stripe lengdene og legge over en kald/grå toning utifra den grå fargen du har i etterveksten. Vet ikke hvilket utgangspunkt du har i lengdene? Jeg antar at du er mørk, men er du veldig mørk så kan det kreve flere en en behandling. Men da er du ihvertfall på god vei, om du vil slutte å farge håret ☺️
Sola de Skrevet 10. januar 2022 #9 Skrevet 10. januar 2022 La håret ditt bli grått! Jeg holder selv på med "forvandlingen". Ettervekst er ikke pent, men er ikke pent med grålig ettervekst etter bare et par uker etter farging heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå