Gå til innhold

har 10 cm ettervekst ( grå..) tips til hvilken behandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I overgangen til å bli grå. Hva er best? Farge etterveksten? Ta glansvask? Spurde frisøren, hun sa at hun ville ventet noen år med å bli grå. Kanskje fordi hun vil tene penger? 

Anonymkode: f94ac...65a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la inn litt striper de gangene og da ble det letter. Embrace the grey. Det er ditt hår og du skal ta den avgjørelsen. Angrer på at jeg ikke slapp ut de grå før jeg 🥳

Skrevet

Kan ikke si noe om frisørens intensjoner, men jeg har brukt glossing og er fornøyd med det. 

Anonymkode: 73f5c...a78

Skrevet

Jeg har også lagt inn lyse striper, for de grå hårene ikke er like synlige da som i mørkt hår. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I overgangen til å bli grå. Hva er best? Farge etterveksten? Ta glansvask? Spurde frisøren, hun sa at hun ville ventet noen år med å bli grå. Kanskje fordi hun vil tene penger? 

Om du farger etterveksten er du jo tilbake til scratch, om poenget er å spare ut det grå? En minicolor kan du evt bruke, den fader ut slik at du slipper ettervekst. Eller så kan du stripe håret i lengdene (som  ikke er grått) for å få det tilnærmet lik den fargen du har i som nå vokser ut, så kontrasten ikke blir for stor.

Skrevet
Løvejenten skrev (23 minutter siden):

Om du farger etterveksten er du jo tilbake til scratch, om poenget er å spare ut det grå? En minicolor kan du evt bruke, den fader ut slik at du slipper ettervekst. Eller så kan du stripe håret i lengdene (som  ikke er grått) for å få det tilnærmet lik den fargen du har i som nå vokser ut, så kontrasten ikke blir for stor.

ja det er sant det. Kanskje bare stripe det da? I en gråtone tenker du? Ikke så dumt det. ts

Skrevet
MiominMio skrev (34 minutter siden):

Jeg la inn litt striper de gangene og da ble det letter. Embrace the grey. Det er ditt hår og du skal ta den avgjørelsen. Angrer på at jeg ikke slapp ut de grå før jeg 🥳

altså striper, og lot etterveksten gå sin gang? Kanskje det er best ja :) ser fram til å slappe av med grått hår :) ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

ja det er sant det. Kanskje bare stripe det da? I en gråtone tenker du? Ikke så dumt det. ts

Ja. Stripe lengdene og legge over en kald/grå toning utifra den grå fargen du har i etterveksten. Vet ikke hvilket utgangspunkt du har i lengdene? Jeg antar at du er mørk, men er du veldig mørk så kan det kreve flere en en behandling. Men da er du ihvertfall på god vei, om du vil slutte å farge håret ☺️ 

Skrevet

La håret ditt bli grått! Jeg holder selv på med "forvandlingen". Ettervekst er ikke pent, men er ikke pent med grålig ettervekst etter bare et par uker etter farging heller.

Skrevet

Man skal eldes med verdighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...