Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det? Er den prisen som kommer opp i handlekurven den totale prisen eller må man betale i Norge også? 

Anonymkode: aa45b...0d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den prisen som kommer opp i handlekurven 

Anonymkode: a7f82...d37

Skrevet

Jeg kjøper en del derifra. Men ser at prisen øker litt fra jeg har lagt det i handlekurv til jeg blir overført til paypal. Tipper det er fordi de da baker inn momsen da

Skrevet

men hvorfor ønsker dere egentlig å bestille sånn billig skvip fra Kina? 

Jeg har i alle fall ikke lyst til å støtte økonomisk det regimet der...        

Anonymkode: 1de08...51b

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

men hvorfor ønsker dere egentlig å bestille sånn billig skvip fra Kina? 

Jeg har i alle fall ikke lyst til å støtte økonomisk det regimet der...        

Anonymkode: 1de08...51b

Da håper jeg du ser på merkelappen på absolutt alt du kjøper og sjekker at det ikke er "Made in China" ;) Om jeg importerer det fra Kina selv eller kjøper det i en (nett-)butikk i Norge spiller jo liten rolle for akkurat det du nevner her. 

For å svare på det TS spør om så er det beløpet som kommer opp til betaling i handlekurven det totale beløpet du skal betale. Det er dog høyere enn det beløpet som kommer opp når du bare ser på hva varene koster pluss frakt fordi mva. og evt. toll beregnes først når varene ligger til betaling. Når det er betalt beregnes det ikke mva. og evt. toll når varene ankommer Norge. Vær bare klar over at det kan ta veldig lang tid før du får varene fordi det generelt er problemer med transport i disse tider. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...