Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bhg jeg jobber i må stadig drøye lønningen fordi de venter på at det kommunale tilskuddet skal komme inn på konto. 

Er ikke dette sløvt? Man bør vel kunne ha en buffer, slik at ansette får lønnen på rett tid. 

Anonymkode: c8e6a...479

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere jobber jo der enda så åpenbart må de ikke det.

• Liker 2
Skrevet
A-hunter skrev (Akkurat nå):

Dere jobber jo der enda så åpenbart må de ikke det.

Jeg synes likevel det er sløvt. 

Har forøvrig sagt opp, fordi jeg er lei av uorden. 

• Liker 2
Skrevet

Det er sløvt ja. Har de ikke tilstrekkelig kassakreditt? Kan tyde på at det står veldig dårlig til med økonomien (ihvertfall styringen). Jeg ville også funnet ny jobb. 

• Liker 4
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå):

Det er sløvt ja. Har de ikke tilstrekkelig kassakreditt? Kan tyde på at det står veldig dårlig til med økonomien (ihvertfall styringen). Jeg ville også funnet ny jobb. 

Det sier seg vel selv når eierne jobber svært redusert/ikke jobber, og det er lenge igjen til pensjons alder. 

Skrevet

Dårlig tegn. Den barnehagen går fort konkurs... 

Anonymkode: fb5a1...af7

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dårlig tegn. Den barnehagen går fort konkurs... 

Anonymkode: fb5a1...af7

De har holdt det gående mange år. 

Skrevet

I følge de rødgrønne er jo privat barnehagedrift et seddeltrykkeri med sugerør rett inn i statskassen.  Kan det være noe mer de rødgrønne ikke helt har greie på?

Skrevet
Whistler skrev (23 minutter siden):

I følge de rødgrønne er jo privat barnehagedrift et seddeltrykkeri med sugerør rett inn i statskassen.  Kan det være noe mer de rødgrønne ikke helt har greie på?

Alle private barnehager er ikke en del av en stor kjede, bare sånn til informasjon, og det er nok både de rød/grønne og mange andre også klar over. TS jobber garantert ikke i en privat kjedebarnehage, etter som de stadig må vente på lønn på grunn av at tilskuddet ikke er inne.

Det er liksom første bud for en arbeidsgiver, at man kødder ikke med lønna til folk. Det kan selvfølgelig skje en sjelden gang, både hos kommunale og private, men ikke gjentakende ganger. Da handler det om dårlig styring.

Anonymkode: c1c32...200

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Alle private barnehager er ikke en del av en stor kjede, bare sånn til informasjon, og det er nok både de rød/grønne og mange andre også klar over. TS jobber garantert ikke i en privat kjedebarnehage, etter som de stadig må vente på lønn på grunn av at tilskuddet ikke er inne.

Det er liksom første bud for en arbeidsgiver, at man kødder ikke med lønna til folk. Det kan selvfølgelig skje en sjelden gang, både hos kommunale og private, men ikke gjentakende ganger. Da handler det om dårlig styring.

Anonymkode: c1c32...200

Hehe nei ingen kjede. 

Uff frustrerende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...