AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Hei. Er sikkert litt tidlig ute, men prøver meg likevel! Jeg skal i mitt første bryllup i juni, og aner ikke hva som er "normalt" å kle seg i. Bruden er søskenbarnet mitt, men også en venninne. Vi er ikke veldig close, men er sammen noen ganger i året + i familiesammenkomster. Jeg er 26 år. Noen som kan forklare meg hvilken type kjole jeg skal se etter? Anonymkode: 3e6e2...98b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Jeg hadde brukt noe ala de her Anonymkode: 97b9b...fc7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde brukt noe ala de her Anonymkode: 97b9b...fc7 Jøss ble ikke bildene med 🤔 Anonymkode: 97b9b...fc7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Jeg var i høstbryllup i september, og da gikk jeg for en fotsid kjole og lyse hæler. Kjolen var noe lignende denne, bare i hvitt med lilla og rosa mønster (spurte selvfølgelig bruden først); https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-roxan-mara-black Skal i bryllup igjen til sommeren, så her følger jeg gjerne med selv for tips til det. 😅 Anonymkode: abe06...c46
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var i høstbryllup i september, og da gikk jeg for en fotsid kjole og lyse hæler. Kjolen var noe lignende denne, bare i hvitt med lilla og rosa mønster (spurte selvfølgelig bruden først); https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-roxan-mara-black Skal i bryllup igjen til sommeren, så her følger jeg gjerne med selv for tips til det. 😅 Anonymkode: abe06...c46 Den var fin 🤩 Anonymkode: 97b9b...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den var fin 🤩 Anonymkode: 97b9b...fc7 Floyd har veldig mye fint! ☺️ De er blitt min "go to" når det gjelder penere kjoler. 😅 Anonymkode: abe06...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå