Gå til innhold

Kjole til sommerbryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er sikkert litt tidlig ute, men prøver meg likevel!

Jeg skal i mitt første bryllup i juni, og aner ikke hva som er "normalt" å kle seg i. Bruden er søskenbarnet mitt, men også en venninne. Vi er ikke veldig close, men er sammen noen ganger i året + i familiesammenkomster.

Jeg er 26 år. :) Noen som kan forklare meg hvilken type kjole jeg skal se etter? :)

Anonymkode: 3e6e2...98b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde brukt noe ala de her :) 

Anonymkode: 97b9b...fc7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde brukt noe ala de her :) 

Jøss ble ikke bildene med 🤔 

F0DFA27F-80B9-4CF4-AF3E-2D6B056AB68B.thumb.png.762b6a71b735ae8a0698a3017490071c.png10C0CBA3-5863-4E0F-ABD8-88BC5A1F8591.thumb.png.d83c639c949100a42b87e403298892af.png

Skrevet

Jeg var i høstbryllup i september, og da gikk jeg for en fotsid kjole og lyse hæler. 

Kjolen var noe lignende denne, bare i hvitt med lilla og rosa mønster (spurte selvfølgelig bruden først); https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-roxan-mara-black

Skal i bryllup igjen til sommeren, så her følger jeg gjerne med selv for tips til det. 😅

Anonymkode: abe06...c46

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var i høstbryllup i september, og da gikk jeg for en fotsid kjole og lyse hæler. 

Kjolen var noe lignende denne, bare i hvitt med lilla og rosa mønster (spurte selvfølgelig bruden først); https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-roxan-mara-black

Skal i bryllup igjen til sommeren, så her følger jeg gjerne med selv for tips til det. 😅

Den var fin 🤩

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den var fin 🤩

Floyd har veldig mye fint! ☺️ De er blitt min "go to" når det gjelder penere kjoler. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...