Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Venninna mi blir 40, og jeg lurte på om dere har gode tips? Hva ønsket dere dere, eller fikk av venninner da dere fylte rundt tall? Hva er passe sum? 

Anonymkode: acf48...452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun glad i kaffe, te eller vin? Velværeprodukter eller hudpleieprodukter er det jeg kommer på. 

Anonymkode: 6d71e...20a

Skrevet

Sum kommer an på vennskapet tenker jeg egentlig. Min næreste venninne kunne jeg fint brukt 500-1000 på når det skal feires rund dag. Mens andre som ikke er fullt så nære hadde jeg nok tenkt 3-500. 
men samtidig så skal du kjenne på hva som er riktig selv, og hva som er greit for lommeboka :) 

sist jeg ordnet gave til rundt tall laget jeg en «goodiebag» med et lite gavekort på spa og storytel, en god sjokolade, hjemmestrikkede votter og litt andre småting. Men hun er av typen som virkelig elsker sånne gaver da. 

Anonymkode: 70b47...f22

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg sminkekurs og god sminke, tur på escape room med venner og ellers andre sosiale greier.

Anonymkode: 1fe60...e53

Skrevet

Jeg ville satt pris på noe jeg ønsket meg. At vennene legger en tanke i å finne ut det. Om det var ett pledd til 1400kr så kanskje flere kunne lagt sammen. For jeg ønsker meg ikke mange billige pledd, men DET pleddet. Samme gjelder smykker, øredobber, armbånd, ringer, etc. 

Anonymkode: b80a9...f17

• Liker 2
Skrevet

Er rundt den alderen selv, og foretrekker gaver som kan brukes opp, dvs. vin, olivenolje, velværeprodukter osv. 
Kjøper du en fysisk gjenstand så bør du være sikker på at det er noe hun ønsker seg. De fleste har jo huset fullt av ting, og kjøper det de har lyst på i en (relativt) lav prisklasse selv. 

Anonymkode: cdd18...0f3

• Liker 1
Skrevet

Jeg er bare 39 men er i den situasjon at jeg har alt. Med mindre hun har ønsket seg ting og gjenstander, ville jeg kjøpt noe som kan spises opp, brukes opp, eller brennes opp. Opplevelser og billetter til ting sammen teller som brukes opp :)

Spesielt godteri, sminke og velværeprodukter, en god vin eller kanskje en kurv med lokal god mat som honning, spekemat og sider. 

Er dere nære venner så gjerne en opplevelse sammen, en tur i en klatrevegg, er dere lekne så ta med noen venner til paintball... 

Anonymkode: dd70d...0fe

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 39. Gaver MÅ kunne brukes opp. Jeg har virkelig alt jeg trenger. 

Drømmegaven ville vært en matkurv med mye godt. Eller en god badeolje/badesalt. God olivenolje og krydder. 

Anonymkode: 6114f...752

Skrevet

Jeg er 39, og det jeg ønsker meg er en spadag. Gjerne alene, med en god venninne eller mannen min 😊

Anonymkode: 6f0d0...979

Skrevet

Tusen takk for gode tips! Føler hun har alt ja! Men ikke så veldig spa-typen, mer yoga-typen. Tenkte ca en tusenlapp, men veldig sant dette med forbruksting og opplevelser! 👌

Anonymkode: acf48...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...