Henna Skrevet 12. oktober 2002 #1 Del Skrevet 12. oktober 2002 Nå er det snart halloween-tid! Det som er det kjedelige er at ingen jeg kjenner bruker å feire det. Må si jeg misunner amerikanerne i enkelte av deres tradisjoner :cry: Bruker dere å feire Halloween? Og synes dere at det isåfall er forbeholdt barna? Har kjempelyst til å kle meg ut i et sprøtt kostyme og gjør noe artig ut av det. Men da blir jeg vel den eneste også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. oktober 2002 #2 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg kjenner heller ingen som feirer det. Jeg var USA for noen år siden da det var Halloween, og det var så morro å se hvor mye de hadde pyntet og styra på grunn av dette. Bruker ikke å feire Halloween, har ingen grunn til det, har ikke barn. hadde jeg hatt det, så kanskje. Noen feirer det, ikke mange, men i fjor fikk jeg noen utkledde unger på døra. Problemet var at jeg hadde vel ikke tenkt over at det skulle komme noen, så jeg rota meg igjennom alle skapene på kjøkkenet i håp om å finne noe godt til dem. Typen og jeg var faktisk inne på en lekebutikk i går og så på Halloween-saker. Tenkte å sette et gresskar med lys i ved porten ellerno..men det ble det jo selvfølgelig ikke noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 12. oktober 2002 #3 Del Skrevet 12. oktober 2002 Vi har aldri gjort det før, men det er nå litt vanskelig å si nei til gutten når butikken bugner av skumle ting, og han elsker å sminke seg til alskens monster.. I fjor hadde vi en håndfull unger på døra for første gang, og heldigvis var jeg forberedt. Detsverre var det en del unger på farten ellers i oktober også, og da hadde jeg selvsagt ingenting.. Slemme meg åpnet ikke døra. Han får ike gå andre steder enn i blokka her, og til nød rett over veien dersom han ikke går sammen med noen. det var han ikke glad for, han innbilte seg det ble mindre snop på ham hvis han gikk i flokk. Grådige lille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 12. oktober 2002 #4 Del Skrevet 12. oktober 2002 Vi går på Halloweenfest til venner av oss, og der kler alle seg ut. Jeg synes det er morsomt! Men jeg har ikke godterier klar for eventuelle barn som måtte ringe på. Vi bor i studentblokk, og føler at det ikke er så veldig aktuelt. Men noen barn er det jo, kanskje jeg "ha noe på lur"? Ihvertfall en god unnskyldning for å kjøpe godteri... :blunke: Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 12. oktober 2002 #5 Del Skrevet 12. oktober 2002 Skulle tro studentblokker var yndete mål? Har ikke mange studenter snop i skapet da? Bor også i studentblokk, og synes det er fint om min lille vampyr blir vel mottatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. oktober 2002 #6 Del Skrevet 14. oktober 2002 Passet ikke inn her jeg, jeg har nemlig aldri feiret det før, men skal feire det med halloweenfest med dansinga i år. så, har aldri feiret det før, men skal det i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 17. oktober 2002 #7 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg har planer om å ha Halloweenparty i år. Moro med en unnskyldning for å kle seg ut.....- :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå