Ab_naturals Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Utifra artikkelen i Dagbladet idag; det kan bli aktuelt at man skal kunne registrere positivt resultat fra hurtigtest selv. Dette for å avlaste laboratorier som bruker mye tid på bekreftelsesanalyser. Her er det to ting man må passe på : Er hurtigtester gode nok? Det virker som om mange mener det, ihvertfall når det gjelder å ikke falske positive resultat. Men det andre aspektet, kan man stole på at folk ikke misbruker et slikt system? Hva om det innføres koronapass og tidligere gjennomgått smitte kan gi grønt pass, tror dere ikke at mange vil fjuske da? Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke vil la helsevesenet utføre disse hurtigtestene i det minste. https://www.dagbladet.no/nyheter/fortviler-over-dobbeltesting---enormt-arbeidskrevende/75066892
Era Vulgaris Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Jeg har allerede registrert min positive hurtigtest hos HelseNorge, ble oppfordret til det av kommunens smittevernsteam da den positive PCR-testen var registrert hos dem.
Anbefalte innlegg