AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Jeg benytter Too Good To Go en del, og stort sett samme utsalg. I går var jeg og hentet. Til sammen hadde de da lagt ut 10 poser (5 dagen før og 5 et par timer før stengetid). Vanligvis er det ganske fylt i posene jeg henter, men i går var det ganske lite. Det kom ihvertfall ikke opp i den summen som det står i appen at det du får skal tilsvare (149,-). Så da lurer jeg på hvorfor de la ut 5 ekstra poser. Kunne de ikke heller ha ventet til f eks 1/2 time før, og sett hva de faktisk hadde igjen? Dere som jobber på slike utsalg - er det en bestemt minstemengde som skal i posene, eller er det helt tilfeldig? Og for å understreke - dette er ikke en klagetråd, men et spørsmål fra forbruker og kunde. Uansett hva jeg betaler, 149 og 39, så vil jeg jo gjerne føle at jeg får det jeg blir forespeilet. Anonymkode: c190f...956 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå