AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Det som har skjedd er at vindusviskerne ikke har blitt skrudd av før bilen ble parkert. Så har de frosset fast til ruten, og neste gang bilen da ble startet så har sikkert viskemotoren prøvd å flytte armene uten å klare det uten at jeg har vært klar over at de var på mens jeg skrapet bilen for is. Det som skjer nå er at enten beveger de seg veeeeldig sakte frem og tilbake, eller så går de helt opp til topps og blir værende der. Så må jeg gi de et dytt for at de skal gå ned igjen. Merker også at høyre visker ikke ser ut som den legger seg helt ned i den riktige posisjonen den skal, men kanskje 5cm høyere enn normalt. Mens venstre visker ser ut til å stoppe der den skal. Har ikke sjekket sikring, men siden viskerne flytter seg litt oppfører seg feil så vil jeg tro det ikke er det som er feil. Noe som er lett å fikse, eller må kanskje alt demonteres og sjekkes? Er en volvo v70 fra tidlig 2000 tallet. kanskje 2002 2003 2004. Anonymkode: 59f30...61d
trøndermann38 Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Må enten være innstillinga på viskerene eller viskemotor.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Det er ikke sikringen siden de får strøm og beveger seg. Er du kjempeheldig har du en resett / overbeskyttelsesvern knapp men veldig tvilsomt på så gammel bil. så jeg ville nok begynt å google bruktdeler og byttemotor. Det trenger ikke bli så dyrt hvis du gjør det selv 😊 veldig enkelt 👍 Anonymkode: 2a1e4...630
GulSitron Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 De har ikke frosset litt nedi der sånn at det tar tid før den funker som normalt da? Hvis det ikke er det så vil jeg sette en knapp på viskermotor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå