AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Jeg vil begynne med knipeøvelser. Føler at jeg ikke kjenner så mye lenger under sex. Når jeg prøver knipe føles det ut som at det heller er analen som knipes og ikke vagina. Hva skal jeg gjøre for å knipe vagina? Anonymkode: 1e3fe...d09
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vil begynne med knipeøvelser. Føler at jeg ikke kjenner så mye lenger under sex. Når jeg prøver knipe føles det ut som at det heller er analen som knipes og ikke vagina. Hva skal jeg gjøre for å knipe vagina? Anonymkode: 1e3fe...d09 Det er ikke så rart, for det er de samme musklene du bruker:) Anonymkode: b8af7...712 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke så rart, for det er de samme musklene du bruker:) Anonymkode: b8af7...712 Ååå, tuuusen takk for oppklaring! Anonymkode: 1e3fe...d09
Fioljenta Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Jeg ser for meg at PC-musklene er en slags «hengekøye» som går fra kjønnsbeinet foran til halebeinet bak (illustrasjon). For å være sikker på at det faktisk er disse musklene jeg bruker, prøver jeg å stoppe urinstrålen når jeg sitter med spredte bein på do og tisser. Dette er ikke en god måte å trene (da forvirrer du å forvirre «tissingen» slik at du ikke får tømt blæra), men jeg synes det er en god måte å sjekke om jeg faktisk bruker riktige muskler. ;-) 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 Knip når du tisser. Da merker du om du kniper riktig Anonymkode: eda6c...a41
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Det er samme muskulatur. Musklene går som et 8-tall, en loop rundt anus og en rundt både skjedeåpning og urinrørsåpning, sistnevnte er derfor vanskeligere å få tak på. Vi er naturlig sterkere i bakkant. Det du beskriver kan tyde på at du ikke får god nok kontakt med musklene fremme. Jeg vil virkelig (!) anbefale deg å dra til fysioterapeut som kan bekkenbunn. Da får du sjekk om du kniper riktig (dvs. får til knip også rundt skjedeåpning/urinrør samt løft innover) og evt. veiledning på hvordan du skal trene. Anonymkode: 61a64...bdc
StovnerJune Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 Skal vel godt gjøres å knipe fitta uten å knipe rumpa samtidig, eller omvendt. Men om du også kniper rumpa så har vel ikke det noe å si... 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 Skrell en banan eller en mandarin eller lignende og tre på en kondom over. Ta den inn i vagina å knuse den. Det er god trening.😅 Anonymkode: bead3...ebc 2
blaffen Skrevet 11. januar 2022 #9 Skrevet 11. januar 2022 On 1/10/2022 at 1:30 AM, AnonymBruker said: Jeg vil begynne med knipeøvelser. Føler at jeg ikke kjenner så mye lenger under sex. Når jeg prøver knipe føles det ut som at det heller er analen som knipes og ikke vagina. Hva skal jeg gjøre for å knipe vagina? Anonymkode: 1e3fe...d09 Trikset med å stoppe strålen når du tisser har blitt nevnt. Du kan også bare legge deg på rygg og stikke inn en finger for å sjekke at du kniper riktig. Bytt ut fingeren med en penis og knip ivei. Ikke overdriv, bananeksempelet hørtes bare vondt ut.. Spør gjerne mannen i andre enden av penisen hva han synes.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #10 Skrevet 11. januar 2022 StovnerJune skrev (På 10.1.2022 den 12.35): Skal vel godt gjøres å knipe fitta uten å knipe rumpa samtidig, eller omvendt. Men om du også kniper rumpa så har vel ikke det noe å si... Litt dumt om du blir tatt i både rumpe og fitte samtidig. Anonymkode: 068ce...c08
StovnerJune Skrevet 12. januar 2022 #11 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Litt dumt om du blir tatt i både rumpe og fitte samtidig. Anonymkode: 068ce...c08 Det tror jeg går helt fint.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #12 Skrevet 12. januar 2022 Om du ønsker å gjøre en investering i kniping, finnes det hjelpemidler som kan fortelle deg om du faktisk kniper slik du skal. Jeg har Perifit selv, men mange er også veldig fornøyd med Elvie. https://www.sinful.no/perifit-kegel-bekkenbunnstrener https://www.sinful.no/elvie-trainer Det finnes billigere alternativer, men de har jeg ikke erfaring med personlig eller gjennom venninner. Anonymkode: 5a273...a13
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #13 Skrevet 13. januar 2022 StovnerJune skrev (10 timer siden): Det tror jeg går helt fint. Kommer en inn i rompa når jenta kniper? Blir det ikke vondt til dama? Anonymkode: 068ce...c08
flusa Skrevet 13. januar 2022 #14 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kommer en inn i rompa når jenta kniper? Blir det ikke vondt til dama? Anonymkode: 068ce...c08 Det blir mye trangere bak når man kniper,så jo,det kan gjøre veldig vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå