AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Jeg har blitt litt betatt av en kompis av en kompis og IKKE gjort noe med det jeg kjenner også at jeg har begynt å bli irritabel på kjæresten min og ser han i et mer negativt lys på grunn av denne nye interessante mannen er dette vanlig? Hvordan løse dette? Jeg vil være med kjæresten min og eksponerer meg ikke for denne nye mannen. Hvordan bli ferdig med denne irritabiliteten? jeg føler denne nye mannen er mye mer spennende enn Kjæresten min. Kjæresten min blir lat og kjedelig i forhold.. ligger mye på sofaen kvinne 28 Anonymkode: 5aba8...25f 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har blitt litt betatt av en kompis av en kompis og IKKE gjort noe med det jeg kjenner også at jeg har begynt å bli irritabel på kjæresten min og ser han i et mer negativt lys på grunn av denne nye interessante mannen er dette vanlig? Hvordan løse dette? Jeg vil være med kjæresten min og eksponerer meg ikke for denne nye mannen. Hvordan bli ferdig med denne irritabiliteten? jeg føler denne nye mannen er mye mer spennende enn Kjæresten min. Kjæresten min blir lat og kjedelig i forhold.. ligger mye på sofaen kvinne 28 Anonymkode: 5aba8...25f Så la han gå. Han fortjener ingen som tenker sånn om sin egen kjæresten. Bare slå opp før du sårer han enda mer. Slut Anonymkode: 866d4...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så la han gå. Han fortjener ingen som tenker sånn om sin egen kjæresten. Bare slå opp før du sårer han enda mer. Slut Anonymkode: 866d4...f8a Slut faktisk? Jeg spørte om råd for å skjønne mer om mine underbevisste tanker og råd om hva jeg kan gjøre. Slut er bare usaklig og umodent å si Ts Anonymkode: 5aba8...25f 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Tenker det er dårlig samvittighet Anonymkode: 132ef...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå