AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Det er 2,4 år siden fødsel. Jeg har slitt med én ekstremt irriterende ting siden... Hver gang jeg putter inn en tampong, så begynner hønemor å "føde" den ut😂 Altså...det er som om den fortsatt er i aktiv fødsel og det er helt latterlig. Den er der, helt til jeg setter med ned for å gå på toalettet. Jeg MÅ bytte tampong hver eneste gang jeg er på do (uansett om jeg har blødd nesten ingenting), for hvis jeg skal tisse, så kommer det en tampong i full styrke hver gang.... Har noen andre opplevd dette latterlige problemet? Anonymkode: f4af6...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Ikke at den presser den ut, men at den kan skli ut. Alltid tenkt at det henger sammen med at ting der nede sikkert er litt slappere enn før 🤣 Anonymkode: 4b985...6b7 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Opplevde det de første mnd med p-ring. Den var på tur ut heeele tiden selv om jeg putta den så langt oppi som det gikk. Men nå blir den ikke presset ut lengre. Anonymkode: ae1e7...60e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Derfor jeg begynte med menskopp, den sitter fast! Anonymkode: b178d...254
Skylines Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 Høres ut som fremfall, noe ikke alle fastleger er spesielt gode på. Ville bedt om henvisning til gyn.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Skylines skrev (1 time siden): Høres ut som fremfall, noe ikke alle fastleger er spesielt gode på. Ville bedt om henvisning til gyn. Jeg har vært hos gynekolog, men de nevnte ingenting. De sa bare "her ser alt normalt ut". Selvom jeg selv kjenner at ting er annerledes, i tilegg til at jeg selv tror jeg har fremkall, så det var jo ironisk at du også tenker det! Anonymkode: f4af6...2a9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 Jeg kan ikke lenger bruke tampong pga det er vondt og den kommer ut igjen. Ganske sikker på at jeg har fremfall både foran og bak men flere gynekologer har avvist dette. De ser jo ikke hva som skjer når jeg er oppreist. Å ligge i en gynstol og få beskjed om å presse gir liksom ikke samme resultat 🤣 Anonymkode: a88df...936 1
Kakaoen Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 Har akkurat samme problemet. Etter jeg fikk barn nr 2 funka ikke tampong lenger. Datt ut da jeg var på do som du også beskriver.🙈 Siden jeg hater å gå med bind prøvde jeg menskopp heller. Det funka veldig bra. Kommer aldri til å gå tilbake til noe annet. Anbefaler deg og prøve. Og ikke gi opp om det er litt vrient helt i starten 🙂 Gyn sa alt var fint her også 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå