AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 sånne naboer??? Anonymkode: 598a9...68c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Helt sikker på at all snøen på din bil kommer fra naboens snøskuffe? Kan hende en del av det har falt ned fra treet som står rett over bilen. Anonymkode: 31c0a...f78
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt sikker på at all snøen på din bil kommer fra naboens snøskuffe? Kan hende en del av det har falt ned fra treet som står rett over bilen. Anonymkode: 31c0a...f78 helt sikker gravde den frem før i dag og rista i treet 4 gang nå siste uka Anonymkode: 598a9...68c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): helt sikker gravde den frem før i dag og rista i treet 4 gang nå siste uka Anonymkode: 598a9...68c Det på taket er fra himmelen da mer siden som får gjennomgå Anonymkode: 598a9...68c 1
missbluebird Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 Skjer det ofte? I så fall ta bilde av dem hver gang og til slutt si ifra med bevis på når det har inntruffet. Om mulig film det. Frem til da, kan du se på det som en kald treningsrunde 😅 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 missbluebird skrev (1 minutt siden): Skjer det ofte? I så fall ta bilde av dem hver gang og til slutt si ifra med bevis på når det har inntruffet. Om mulig film det. Frem til da, kan du se på det som en kald treningsrunde 😅 Dem gjør det ikke så jeg ser det da 😂 konfrontert dem engang , ble ikke pent. er vel 5 gang totalt nå Anonymkode: 598a9...68c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 Det er ikke naboens ansvar å måke din tomt. Vurdert å parkere i gata? Anonymkode: 95bfc...127
fusetufs Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke naboens ansvar å måke din tomt. Vurdert å parkere i gata? Anonymkode: 95bfc...127 så klart ikke 🙈hvem tror vel det? litt tungt for det? Endret 9. januar 2022 av fusetufs 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #10 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke naboens ansvar å måke din tomt. Vurdert å parkere i gata? Anonymkode: 95bfc...127 er det nabos ansvar og måke inne bilen? Anonymkode: 598a9...68c 5
Momma Skrevet 10. januar 2022 #11 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): helt sikker gravde den frem før i dag og rista i treet 4 gang nå siste uka Anonymkode: 598a9...68c Tull, bilen på bildet er jo totalt nediset. Dette var et dårlig forsøk. 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #12 Skrevet 10. januar 2022 Momma skrev (10 timer siden): Tull, bilen på bildet er jo totalt nediset. Dette var et dårlig forsøk. Denne bilen er parkert for vinteren står under biltrekk så prøv igjen. den blir gravet frem i en spade bredde rundt bilen pluss at jeg fjerner snø fra taket, stofftak forøvrig. Nå har naboen begynt å grave den inne som du kanskje ser på bildet? Spørsmålet er enkelt hva gjør jeg med nabo som graver inne bilen min opp til mitten av døra? dette er vel ikke greit om bilen er i daglig bruk eller parkert for vinteren??? Dessverre for meg er det ingen spøk bare masse frustrasjon Anonymkode: 598a9...68c 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #13 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Denne bilen er parkert for vinteren står under biltrekk så prøv igjen. den blir gravet frem i en spade bredde rundt bilen pluss at jeg fjerner snø fra taket, stofftak forøvrig. Nå har naboen begynt å grave den inne som du kanskje ser på bildet? Spørsmålet er enkelt hva gjør jeg med nabo som graver inne bilen min opp til mitten av døra? dette er vel ikke greit om bilen er i daglig bruk eller parkert for vinteren??? Dessverre for meg er det ingen spøk bare masse frustrasjon Anonymkode: 598a9...68c Du måker din side. Han måker sin side. Ser ut som du som er på etterskudd her. Anonymkode: f8b4e...f49 1
Gjest Warrior Skrevet 10. januar 2022 #14 Skrevet 10. januar 2022 (endret) Det der er ikke greit😱 Hadde ringt på hos naboen og sagt han/hun fikk vær så god å grave frem bilen igjen, mens jeg står å ser på. Man skal ta hensyn til naboene sine men enkelte må bare ødelegge for andre. Ring på å si i fra at hn får måke frem bilen igjen. Den som har gjort det må rydde opp etter seg også. Endret 10. januar 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #15 Skrevet 10. januar 2022 Er naboen lei av at måkebilen aldri får tatt skikkelig fordi den bilen står der permanent? Anonymkode: 63f23...986 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #16 Skrevet 10. januar 2022 Sett opp videoovervåkning, fremvise videoen av at naboen plasserer snø på din tomt, og informer om at du politianmelder med mindre snøen blir fjernet igjen sporentreks. Videokamera er enkelt å sette opp, du kan jo f. eks. bare stripse en Ring dørklokke til treet (og bruke den ved inngangsdøren når naboen har sluttet med faenskapet sitt) evt. har vel både Ring og andre merker trådløse kameraer du kan feste et sted. Bonus med dørklokke-versjonen er bevegelsessensor og mikrofon, slik at du får varsel på mobilen når naboen beveger seg utenfor, kan sjekke kameraet og be de dra til helvete over mikrofonen når de måker. Anonymkode: e485b...1f4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #17 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 10.1.2022 den 17.25): Sett opp videoovervåkning, fremvise videoen av at naboen plasserer snø på din tomt, og informer om at du politianmelder med mindre snøen blir fjernet igjen sporentreks. Videokamera er enkelt å sette opp, du kan jo f. eks. bare stripse en Ring dørklokke til treet (og bruke den ved inngangsdøren når naboen har sluttet med faenskapet sitt) evt. har vel både Ring og andre merker trådløse kameraer du kan feste et sted. Bonus med dørklokke-versjonen er bevegelsessensor og mikrofon, slik at du får varsel på mobilen når naboen beveger seg utenfor, kan sjekke kameraet og be de dra til helvete over mikrofonen når de måker. Anonymkode: e485b...1f4 dem melder det til datatilsynet har prøvd Anonymkode: 598a9...68c
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #18 Skrevet 15. januar 2022 hva med å måke all snøen tilbake igjen på naboen sitt område? Anonymkode: 8db33...734 3
MollyJones Skrevet 15. januar 2022 #19 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 17.59): dem melder det til datatilsynet har prøvd Anonymkode: 598a9...68c Det er lov å overvåke sin egen eiendom, så lenge du opplyser om det. Så sett opp skilt og kamera - så er et jo helt greit 1
MollyJones Skrevet 15. januar 2022 #20 Skrevet 15. januar 2022 Utover det - dette høres ut som et giftig naboforhold, og erfaringsmessig så er begge parter i slike forhold somregel like gode. Er det noe du kan gjøre, eller slutte å gjøre for å bedre forholdet? Be the bigger woman?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå