AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Jeg føler meg ganske teit som spør.... MEN kjendiser de har flotte kropper (hentyder til Kardashian familien, hehe) rett etter keisersnitt. De har åpenbart mange penger. Går det faktisk an å utføre bukplastikk rett etter KS? Jeg er bare nyskjerrig på om det faktisk går an. I såfall, går det an i Norge også? Kroppen min er ødelagt etter forrige svangerskap, så i drømmene mine går dette 🤣 Anonymkode: f3cbf...aeb 1
Ullakrula Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Tror alle søstrene kardashian har født vaginalt….
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg føler meg ganske teit som spør.... MEN kjendiser de har flotte kropper (hentyder til Kardashian familien, hehe) rett etter keisersnitt. De har åpenbart mange penger. Går det faktisk an å utføre bukplastikk rett etter KS? Jeg er bare nyskjerrig på om det faktisk går an. I såfall, går det an i Norge også? Kroppen min er ødelagt etter forrige svangerskap, så i drømmene mine går dette 🤣 Anonymkode: f3cbf...aeb Det går an å utføre bukplastikk etter et keisersnitt ja 😀 vet ikke om det går an RETT etter men jeg har selv tatt bukplastikk etter keisersnittet jeg hadde ca 6 måneder etter. Jeg gjorde det fordi arret mitt ble ganske høyt opp på magen i tillegg til skjevt og stygt + at det grodde så det ble et tjukt irr rødt arr. Så jeg gjorde det ikke for forfengeligheten sånn egentlig, alle sa seg enige i at dette arret jeg fikk var helt forferdelig og forstod jeg ville rette på det. Arret jeg har nå er kjempe pent og rett + at jeg fikk flyttet det langt ned så jeg er superfornøyd 😀 Anonymkode: 6cf9a...eec 2
Summeer Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Du kan vel tucke noe, men huden skal trekke seg sammen, så det er vel veldig usikkert hvordan det ser ut etterpå om man tucker og har KS som samme operasjon Jeg har et veldig pent KS arr. Hadde kvinnelige kirurger, og det har blitt kommentert av alle leger og jordmødre at det er meget pent utført. Det er en ti cm strek og plassert under trusekanten. Det er meget stramt og helt glatt på undersiden, men oversiden har et heng med slapp hud, en rull på 3-4cm... Endret 9. januar 2022 av Summeer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå