Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert - abort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hadde du reagert hvis parteringen din hadde tatt abort uten at du visste at henne var gravid? 

Anonymkode: 32582...d9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Regner med du mener partner 😆Hadde følt meg sveket, lurt, bedratt og hadde fått meg til å revurdere hele forholdet. Mener det er en avgjørelse man tar SAMMEN. Vi var to om å lage barnet tross alt. Hadde hun hatt et så stort ønske om abort ville jeg uansett ønsket å være der for henne i den prosessen 

Anonymkode: c9d67...a91

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva en mann måtte mene betyr ikke noe, det er kvinnes kropp, hennes valg.

Anonymkode: bba3c...5c4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Regner med du mener partner 😆Hadde følt meg sveket, lurt, bedratt og hadde fått meg til å revurdere hele forholdet. Mener det er en avgjørelse man tar SAMMEN. Vi var to om å lage barnet tross alt. Hadde hun hatt et så stort ønske om abort ville jeg uansett ønsket å være der for henne i den prosessen 

Mente partneren selvsagt 😬😃

AnonymBruker
Skrevet

HUN!

"Hvordan hadde du reagert hvis parteringen din hadde tatt abort uten at du visste at HUN var gravid?". 

Anonymkode: 1be84...eb3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

HUN!

"Hvordan hadde du reagert hvis parteringen din hadde tatt abort uten at du visste at HUN var gravid?". 

Veldig viktig. 

Anonymkode: 592e8...675

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig viktig. 

Anonymkode: 592e8...675

Ja, faktisk. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva en mann måtte mene betyr ikke noe, det er kvinnes kropp, hennes valg.

Anonymkode: bba3c...5c4

Kult. Så når det er noe galt i svangerskapet kan jeg dra på pub? Det er jo fremdeles bare inni HENNES kropp og er da ikke noe jeg kan mene eller gjøre uansett. 

• Liker 4
Skrevet

Tidenes største svik. Glad jeg ikke er mann, og dermed garantert å ikke oppleve noe sånn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er årsaken til at hun valgte abort? 
Ønsker hun å fortsette samlivet? Har hun mulighet til å flytte fra deg, tenker f.eks. om hun har økonomiske resurser til det eller om hun kan dra uten å frykte vold. 

Anonymkode: 470e4...71d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du bør ha en virkelig god grunn for å holde det skjult. Ikke gøy å gjøre det uten noen form for støtte og støtte du evt trenger etterpå.

Anonymkode: 312f0...f85

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde stusset på hvorfor hun ikke fortalte meg det. 

Men om jeg selv faktisk ville hatt barn, hadde det vært enklere for meg å ikke visst noe om det tror jeg. 

Jeg hadde helt ærlig vært mer bekymret over forholdet oss imellom egentlig. Hva grunnen måtte ha vært for at hun ikke fortalte det. 

Anonymkode: 96b35...40f

Skrevet

Hadde nok blitt rimelig sjokkert og deretter følt meg holdt for narr og sviktet

Anonymkode: 9e364...8c5

Skrevet

Det er noe alvorlig galt i forholdet når hun tar abort uten å fortelle det til deg.

Hun har nok bestemt seg 100% for å ta abort, men burde jo fortalt det til deg med mindre du hadde presset henne til å beholde. For det er til syvende og sist hennes valg, siden fødsel er risikofylt. Og at det vil endre kroppen hennes.

Anonymkode: f4fb4...36d

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

HUN!

"Hvordan hadde du reagert hvis parteringen din hadde tatt abort uten at du visste at hun var gravid?". 

FEIL ENDA

Hvordan hadde du reagert hvis PARTNEREN din hadde tatt abort uten at du visste at HUN var gravid?

Anonymkode: 9c674...17b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

FEIL ENDA

Hvordan hadde du reagert hvis PARTNEREN din hadde tatt abort uten at du visste at HUN var gravid?

Anonymkode: 9c674...17b

Hva skulle jeg gjort uten deg? Jeg tror jeg må ta skolen på nytt🧐

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...