Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann

Jeg skal ta keisersnitt, skal inn om 1 mnd for å planlegge og ha samtale på sykehuset. Det jeg lurer på er om dere vet om det er mulig å gjøre det når det er helg? Helligdag? Eller gjør de det kun i hverdagene.

Anonymkode: 17147...639

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kun hverdager.

Anonymkode: 5aad0...aec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel kun akutte keisersnitt de tar i helgene, ihvertfall på Haukeland der jeg var. Har tatt to planlagte ks. Begge har funnet sted på morgen/formiddag på hverdager.

Anonymkode: 572d6...741

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Heisann

Jeg skal ta keisersnitt, skal inn om 1 mnd for å planlegge og ha samtale på sykehuset. Det jeg lurer på er om dere vet om det er mulig å gjøre det når det er helg? Helligdag? Eller gjør de det kun i hverdagene.

De gjør keisersnitt kun på hverdager med mindre ikke fødselen kommer i gang midt i en helg slik min gjorde på en søndag for snart 2 år siden 😅

Gratulerer med babyen din som snart kommer forresten 😀❤️ 

Anonymkode: 51b46...467

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De gjør keisersnitt kun på hverdager med mindre ikke fødselen kommer i gang midt i en helg slik min gjorde på en søndag for snart 2 år siden 😅

Gratulerer med babyen din som snart kommer forresten 😀❤️ 

Anonymkode: 51b46...467

Tusen takk 🥰 når bestemte de dato, hvilke uke var du i da? Kjenner jeg stresser 😵💫

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tusen takk 🥰 når bestemte de dato, hvilke uke var du i da? Kjenner jeg stresser 😵💫

Ikke meg du siterer, men de sa til meg at jeg ville få svar senest fire uker før ultralyd-termin, fordi de ikke kan planlegge operasjoner mer enn 3-4 uker frem i tid. 

Fikk svar omtrent fire uker før UL-termin, med dato ca to og en halv fra jeg fikk brevet. Men vannet mitt gikk en uke før ks-dato. Så da ble det akutt planlagt ks ☺️ like rolig og fint som planlagt ks, men selvsagt med litt ekstra venting og rier i tillegg. 

Anonymkode: 96c86...934

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ikke meg du siterer, men de sa til meg at jeg ville få svar senest fire uker før ultralyd-termin, fordi de ikke kan planlegge operasjoner mer enn 3-4 uker frem i tid. 

Fikk svar omtrent fire uker før UL-termin, med dato ca to og en halv fra jeg fikk brevet. Men vannet mitt gikk en uke før ks-dato. Så da ble det akutt planlagt ks ☺️ like rolig og fint som planlagt ks, men selvsagt med litt ekstra venting og rier i tillegg. 

Anonymkode: 96c86...934

Når i svangerskapey var det? Ultralydtermin i hvilke uke? Går i surr for meg 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kun hverdager. Jeg fikk dato i uke 25 med det ene barnet, på OUL med det andre. 

Anonymkode: fb5fa...341

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...