AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Heisann Jeg skal ta keisersnitt, skal inn om 1 mnd for å planlegge og ha samtale på sykehuset. Det jeg lurer på er om dere vet om det er mulig å gjøre det når det er helg? Helligdag? Eller gjør de det kun i hverdagene. Anonymkode: 17147...639
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Kun hverdager. Anonymkode: 5aad0...aec 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Det er vel kun akutte keisersnitt de tar i helgene, ihvertfall på Haukeland der jeg var. Har tatt to planlagte ks. Begge har funnet sted på morgen/formiddag på hverdager. Anonymkode: 572d6...741
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Heisann Jeg skal ta keisersnitt, skal inn om 1 mnd for å planlegge og ha samtale på sykehuset. Det jeg lurer på er om dere vet om det er mulig å gjøre det når det er helg? Helligdag? Eller gjør de det kun i hverdagene. Anonymkode: 17147...639 De gjør keisersnitt kun på hverdager med mindre ikke fødselen kommer i gang midt i en helg slik min gjorde på en søndag for snart 2 år siden 😅 Gratulerer med babyen din som snart kommer forresten 😀❤️ Anonymkode: 51b46...467
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): De gjør keisersnitt kun på hverdager med mindre ikke fødselen kommer i gang midt i en helg slik min gjorde på en søndag for snart 2 år siden 😅 Gratulerer med babyen din som snart kommer forresten 😀❤️ Anonymkode: 51b46...467 Tusen takk 🥰 når bestemte de dato, hvilke uke var du i da? Kjenner jeg stresser 😵💫 Anonymkode: 17147...639
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk 🥰 når bestemte de dato, hvilke uke var du i da? Kjenner jeg stresser 😵💫 Anonymkode: 17147...639 Ikke meg du siterer, men de sa til meg at jeg ville få svar senest fire uker før ultralyd-termin, fordi de ikke kan planlegge operasjoner mer enn 3-4 uker frem i tid. Fikk svar omtrent fire uker før UL-termin, med dato ca to og en halv fra jeg fikk brevet. Men vannet mitt gikk en uke før ks-dato. Så da ble det akutt planlagt ks ☺️ like rolig og fint som planlagt ks, men selvsagt med litt ekstra venting og rier i tillegg. Anonymkode: 96c86...934
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ikke meg du siterer, men de sa til meg at jeg ville få svar senest fire uker før ultralyd-termin, fordi de ikke kan planlegge operasjoner mer enn 3-4 uker frem i tid. Fikk svar omtrent fire uker før UL-termin, med dato ca to og en halv fra jeg fikk brevet. Men vannet mitt gikk en uke før ks-dato. Så da ble det akutt planlagt ks ☺️ like rolig og fint som planlagt ks, men selvsagt med litt ekstra venting og rier i tillegg. Anonymkode: 96c86...934 Når i svangerskapey var det? Ultralydtermin i hvilke uke? Går i surr for meg 🙈 Anonymkode: 17147...639
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk 🥰 når bestemte de dato, hvilke uke var du i da? Kjenner jeg stresser 😵💫 Anonymkode: 17147...639 Kun hverdager. Jeg fikk dato i uke 25 med det ene barnet, på OUL med det andre. Anonymkode: fb5fa...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå