Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min kjæreste skal kjøpe felles hus. Jeg har to småbarn og han har to voksne barn. Det ene barnet hans bor fremdeles delvis hos sin mor og delvis hos sin far (min kjæreste). Den eldste bor/studerer i en annen by og kommer iblant på besøk, jule- og sommerferie.  Jeg og faren til mine barn har 50/50 samvær. 

Jeg lurer på om noen kan dele sine erfaringer, både positive og negative ved kjøp av felles hus. Jeg tenker ikke på lån etc, kun det psykiske.

Jeg kvier meg veldig og er ikke sikker på om jeg er klar. 

Den ene tingen  som jeg er veldig ukomfortabel med hvis vi drar på sommerferie i utlandet og hans barn skal "okkupere" huset vårt, se gjennom tingene mine, ha fest, invitere sine venner dit uten vi selv er der etc.. 

Anonymkode: 63086...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke er 100% sikker på om det er det du har lyst til, så er mitt råd å ikke gjøre det. Hva med å vente noen år? 

Og så tror jeg du overtenker en del. Jeg har aldri hørt om voksne barn som snoker gjennom steforeldrenes ting... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Lacuna skrev (12 minutter siden):

Om du ikke er 100% sikker på om det er det du har lyst til, så er mitt råd å ikke gjøre det. Hva med å vente noen år? 

Og så tror jeg du overtenker en del. Jeg har aldri hørt om voksne barn som snoker gjennom steforeldrenes ting... 

Vi bor 40 min unna hverandre og er lei av å kjøre hele tiden. Så det er mest praktisk for oss å kjøpe noe sammen asap. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vi bor 40 min unna hverandre og er lei av å kjøre hele tiden. Så det er mest praktisk for oss å kjøpe noe sammen asap. 

Da tenker jeg at du bør jobbe med å legge bekymringene dine til side. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...