AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #21 Skrevet 11. januar 2022 Min eks satte opp goprokameraer for å overvåke meg i huset da han trodde jeg var utro. På den tiden bodde han på gjesterommet og det ene kameraet filmet sengen min på kvelden.. Dette pågikk over noen uker. I de ukene har han fått så mye film av meg, også av seksuell karakter. Jeg mistet min generelle trygghet den dagen jeg fant det ut. Ikke funnet den helt igjen nå flere år senere. Dette er den snille familiemannen, med god jobb, frivillige verv og som alltid hjelper alle. Man vet aldri hva som egentlig skjer bak lukkede dører. Anonymkode: 53d84...e9e 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #22 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men hvorfor snakker ikke du med din partner også? Om du føler deg overvåker og han vet mer enn vanlig, så spør hvordan han vet? 🙂 Anonymkode: 450c8...024 Har snakket med ham om det.. flere ganger. Forklaringen hans er at det er tilfeldig at han gikk inn på sidene her... Tilfeldig at han kommer kjørende de plasser jeg er osv. Jeg er sjelden her inne, og skriver enda sjeldnere... Han har kommentert de få gangene jeg har luftet om forholdet vårt, og gjerne kort tid etter jeg har postet det. Skjønner jo ikke hvordan det er mulig, og derfor kan jeg jo ikke bevise noe heller. Anonymkode: e6f9c...df4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå