Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har testet ut dette for å bekrefte utroskap ? Hvordan ? Hvordan gikk det? 

Anonymkode: 6cef9...90e

AnonymBruker
Skrevet

For en forkastelig ide' og tanke  ! Jeg ble overvåket av mannen min på mobil, oppdaget det når samtalene mine plutselig var lagret inne på telefonen. Jeg sliter fortsatt med paranoia, psykisk stress og sikkert urettmessig mistillit mot folk generelt etter dette. Du må ikke finne på noe sånt, det er vel ulovlig også. Hvis tanken om eventuelt utroskap plager deg ,så konfronter vedkommende eller gå fra forholdet hvis du ikke stoler på personen.

Anonymkode: e4e08...26e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også blitt utsatt for det, eksmannen min hadde en app som speilet mobilen min. Han kunne se alt jeg gjorde på mobilen. Det er sykt, og man bør bare gjøre det slutt når man kommer til det punktet at man så liten tillit til partneren sin. Bare avslutt, og gå videre i livet alene.

Anonymkode: b6371...550

• Liker 7
Skrevet

Avslutt forholdet. Det spiller ingen rolle om partneren din er utro eller ikke, forholdet deres er ikke sunt. 

• Liker 4
Skrevet

Et forhold er ikke liv laga uten grunnleggende tillit..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte meg en liten spy- opptaker som jeg skulle legge i bilen/ la være på kontoret til mannen min. Men jeg har enda ikke tatt den i bruk, den har ligget ubrukt over ett år... usikker om jeg skal ta det skrittet. 🙈

Anonymkode: 450c8...024

AnonymBruker
Skrevet

Om man har tanker om å begynne med noe sånnt bør du snarest istedet oppsøke samtalepartner, terapaut eller psykolog. 

Det sier forøvrig såpass mye om hva du er slags person at om du har en mann som er utro så blir jeg ikke spesielt overrasket heller. For det høres ikke særlig hyggelig ut å bo sammen med deg.

Anonymkode: fffd0...d5f

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet

Mistillit og bekymringer om utroskap kan gjøre at man blir rimelig sprø, så jeg forstår faktisk hvorfor du spør. Men det er nok verken lurt eller lov å overvåke noen, så bare legg fra deg ideen. 

Gjest Skogsalv
Skrevet

Opptak bør kun brukes dersom man utsettes for vold. 

Bevar verdigheten din og finn det ut på annen måte. Om du VET han er utro, så gå.

Skrevet

Å overvåke partneren sin er å gå bak ryggen på dem. Hva om de er uskyldige? Hvis du har så liten tillit til partneren din at du vil overvåke dem er forholdet ødelagt uansett. 

Anonymkode: be5e7...2bf

• Liker 2
Skrevet

Ts: er dette noe du ønsker å gjøre? Isåfall hva er det som gjør at du ikke har tillit? 💔

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har også blitt utsatt for det, eksmannen min hadde en app som speilet mobilen min. Han kunne se alt jeg gjorde på mobilen. Det er sykt, og man bør bare gjøre det slutt når man kommer til det punktet at man så liten tillit til partneren sin. Bare avslutt, og gå videre i livet alene.

Anonymkode: b6371...550

Hvordan kan man finne ut at man blir utsatt for dette? 

Anonymkode: cf5a4...429

Skrevet

Noen åpner partnerens post for å avdekke hemmelige forbrukslån, andre overvåker partnerens telefon i sanntid. Skal vi snart erkjenne at nordmenn utøver massiv sosial kontroll? Dette er s.y.k.t!

Anonymkode: 512ef...745

Skrevet

Hadde lett gjort det om jeg fikk muligheten og hadde behov for det! 

Anonymkode: 96283...f7b

• Liker 1
Skrevet

Mener at å overvåke en partner er det samme som å utøve psykisk vold. Har ved et par forhold opplevd det tidligere. Slet mye med det i ettertid.

Det verste er at jeg tror at det samme skjer nå. Det virker som min partner ofte vet hvor jeg er/har vært, samt at jeg er blitt konfrontert flere ganger med det jeg har skrevet her inne anonymt ++ Samtidig kan jeg ikke bevise noe, og derfor føler jeg meg helt paranoid i perioder. 

Vet bare at for min del har det ødelagt alt av følelser for min partner. Har mistet helt tro på at jeg noen gang skal få oppleve et normalt forhold.

Anbefaler deg å spørre partneren din om dine mistanker, evt avslutte forholdet.

Anonymkode: e6f9c...df4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mener at å overvåke en partner er det samme som å utøve psykisk vold. Har ved et par forhold opplevd det tidligere. Slet mye med det i ettertid.

Det verste er at jeg tror at det samme skjer nå. Det virker som min partner ofte vet hvor jeg er/har vært, samt at jeg er blitt konfrontert flere ganger med det jeg har skrevet her inne anonymt ++ Samtidig kan jeg ikke bevise noe, og derfor føler jeg meg helt paranoid i perioder. 

Vet bare at for min del har det ødelagt alt av følelser for min partner. Har mistet helt tro på at jeg noen gang skal få oppleve et normalt forhold.

Anbefaler deg å spørre partneren din om dine mistanker, evt avslutte forholdet.

Anonymkode: e6f9c...df4

Men hvorfor snakker ikke du med din partner også? Om du føler deg overvåker og han vet mer enn vanlig, så spør hvordan han vet? 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Men hvorfor snakker ikke du med din partner også? Om du føler deg overvåker og han vet mer enn vanlig, så spør hvordan han vet? 🙂

Utifra det vedkommende skriver høres det jo ut som hun allerede har snakket med sin partner, men er jo ikke mange som vil innrømme om de holder på med overvåkning av noe slag!

Anonymkode: b508c...97d

Skrevet

Er enig med flere over her, om forholdet er der at du vurderer å overvåke, så er det nok allerede over.

Anonymkode: c1738...d83

Skrevet

Er dette lovlig egentlig? tviler på det.. man eier ikke partneren sin. Om du ikke stoler på han så vurder åpent forhold eller slå opp, 

Anonymkode: 2fef2...457

Skrevet

Har man kommet til det steget hvor man ikke stoler på partneren, så tenker jeg at man enten bør slå opp eller oppsøke hjelp

Anonymkode: c4633...f9a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...