AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Kjæresten min snapper og snakker med andre jenter, burde jeg synes det er greit? Hvorfor, hvorfor ikke? Anonymkode: 8f3f6...9dd
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Jeg hadde ikke synes det var greit. Men tenker det kommer litt an på: Hva han snapper? Hvem han snapper - folk han kjenner fra før men bare snakker med på en annen plattform, eller er det nye folk? Hvis han snapper seg selv (ansikt/kropp) hadde jeg reagert mer. Snapper han nye folk hadde jeg aldri godtatt at det var jenter. Anonymkode: e5398...c30 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Om det er venninner, kollegaer så er det vel greit, så lenge klærne er på Anonymkode: 71d91...357 9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Det spørs jo HVA og HVEM han snapper med. Ganske relevant å få med det i hovedinnlegget. Ser ikke problemet hvis det er kollegaer og venner, og at det ikke innebærer noe seksuelt. Anonymkode: 7a8d7...446 12
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde ikke synes det var greit. Men tenker det kommer litt an på: Hva han snapper? Hvem han snapper - folk han kjenner fra før men bare snakker med på en annen plattform, eller er det nye folk? Hvis han snapper seg selv (ansikt/kropp) hadde jeg reagert mer. Snapper han nye folk hadde jeg aldri godtatt at det var jenter. Anonymkode: e5398...c30 Det er nye folk som jeg ikke kjenner (jenter) og de sender bilde frem og tilbake av ansiktet og sikkert speilbilder og sånn også. De snakker også av og til om ting, men vet ikke hva.. Anonymkode: 8f3f6...9dd
skreppamedleppa Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Enten synes du det er greit ellers gjør du det ikke. Jeg har absolutt ingen formening om hva din kjæreste bør eller ikke bør gjøre, eller hvorvidt jeg skal synes noe om at du liker det eller ikke. Det får du nesten klare å kjenne etter selv Men generelt synes jeg det vitner om en ekstrem usikkerhet og kontrollerende oppførsel på grensen til det sykelige om en forventer at kjæreste bare liker, kommenterer eller følger det samme kjønn i some. På et generelt grunnlag så synes jeg også det er helt sløkket på grensen til fullstendig manglende EQ om en bare følger det motsatte kjønn på snap, og bare kommenterer og liker andre bilder av det motsatte kjønn og det går mye på kropp. Så får du selv klare å finne ut av om du A) nesten har en sykelig usikkerhet Eller B) kjæresten din mangler EQ Også har en milloner av forskjellige nyanser innimellom dette selvsagt der spm som hvor ofte, nye damer eller gamle venner etc kommer inn, men dette skriver du jo absolutt ingenting om i HI Endret 9. januar 2022 av skreppamedleppa 9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 Jeg er så glad jeg er i et forhold hvor det finnes tillit. Jeg stoler på henne, og hun stoler på meg. Slik det må være i et sunt forhold. Frihet under ansvar. Det rare er at du spør hva du burde synes. Anonymkode: f41e1...9ce 7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det er nye folk som jeg ikke kjenner (jenter) og de sender bilde frem og tilbake av ansiktet og sikkert speilbilder og sånn også. De snakker også av og til om ting, men vet ikke hva.. Anonymkode: 8f3f6...9dd Hadde aldri godtatt det nei. Hvorfor skal han snappe med nye jenter som du ikke kjenner når han er i et forhold. Nope, ikje akseptabelt. Anonymkode: e5398...c30 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde aldri godtatt det nei. Hvorfor skal han snappe med nye jenter som du ikke kjenner når han er i et forhold. Nope, ikje akseptabelt. Anonymkode: e5398...c30 Han får bare lov til å ha venner av samme kjønn? Anonymkode: 34864...bb5 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #10 Skrevet 9. januar 2022 Ex-en min snappet med andre jenter, påsto at jeg ikke trengte å være redd for noe som helst. De var bare "venninner". Som han ville knulle og sendte jevnlig bilder av pikken sin til. Anonymkode: 92168...183 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #11 Skrevet 9. januar 2022 Så klart! Han snapper mye med venninner, søstre, min søster, mødre og jenter på jaktlaget.. 😊 På lik linje som jeg snapper kamerater, svogere, fedrene våre osv Anonymkode: 94a4c...c2c 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #12 Skrevet 10. januar 2022 Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke aner hvem han snapper med. Jeg vet ikke fordi jeg ikke vil vite, fordi hvis jeg visste ville jeg nok både blitt mistenksom og sjalu.. Så, jeg holder meg unna hans mobil, og han unna min, og så er vi begge lykkelig uvitende. (Selv om begge kan hverandres koder til mobilen) MEN, jeg hadde ikke syntes det var greit, hvis jeg visste at han snappet med damer jeg ikke visste hvilket forhold han hadde til. Anonymkode: 14001...bfe 1
Gjest bienvilleparish Skrevet 11. januar 2022 #13 Skrevet 11. januar 2022 Jeg syns ikke det er greit. Han har heldigvis ingen jenter på snap lenger unntatt kona til sjefen hans som han også jobber sammen med.
McMary Skrevet 12. januar 2022 #14 Skrevet 12. januar 2022 Forundrer meg stadig at folk ikke vet hvem venner og bekjente til partneren sin er? At man ikke vet hvem de chatter med er? Det har jo med å involvere og interessere seg for hverandres liv å gjøre. Jeg visste ikke navnet på alle eksmanenn min møtte i løpet av en dag, men om de ble så godt kjent at de begynte å chatte eller gjøre ting sammen, så snakket han jo om dem. Og samme gjorde jeg. Når man deler livet sammen så er det både koselig og viktig å dele alt som skjer. Hvis kjæresten din snapper med nye damer, så må han jo fortelle deg om dem og hvor han kjenner dem fra. Så får dere snakke om grenser for hva som er ok og ikke i forholdet. Om du ikke liker at han legger til random jenter og flørter med dem, så må han slutte med det om det er det han gjør, eller dere må avslutte forholdet. Men er det kanskje noen nye bekjente fra trening eller hobby så kan det jo være helt greit. Snakk med han. 2
maverick22 Skrevet 12. januar 2022 #15 Skrevet 12. januar 2022 Helt greit det, er du usikker på forholdet ditt eller ?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #16 Skrevet 12. januar 2022 Jeg vet ikke en gang hvem min samboer snapper. Om det er mann eller kvinne betyr ikke noe fordi jeg stoler på ham. Anonymkode: bc1ca...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #17 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 23.20): Ex-en min snappet med andre jenter, påsto at jeg ikke trengte å være redd for noe som helst. De var bare "venninner". Som han ville knulle og sendte jevnlig bilder av pikken sin til. Anonymkode: 92168...183 Samme her. Når jeg fikk ny kjæreste var det meg han sendte det til. Anonymkode: dad6e...7ca
Gjest Pyari Skrevet 12. januar 2022 #18 Skrevet 12. januar 2022 (endret) Dette er ikke svaret du vil høre, men nei. det er ikke greit! værste med snapchatt er at chatten blir ikke lagret, i tillegg til at du ikke kan se hva/hvor mye de snakker. Hvorfor skal mannen ha kvinnelige venniner når han har kompiser. Og hvis han absolutt MÅ ha en kvinnelig vennine, så har han jo deg tenker jeg.! Man må vel da kunne være venn med sin partner. Hvorfor han absolutt må ha en til kvinne i livet er ingen mening. Generelt liker jeg ikke tanken. Når det kommer til kollega.! Kvinnelig kollega får forbli kollega i arbeidsplassen, han trenger ikke å ha med henne «hjem». Ingen som er tvunget til å ha personlig eller privat kontakt med sine kollega etter jobb. og folk som sier «så lenge klærne er på», vel alle som har vært utro har starta med klærne på ingen som vandrer naken i gatene eller på selfies… Dette er bare min mening!. verken jeg eller mannen har venner av motsatt kjønn. Så det er ganske rettferdig hos oss. Vi har hatt sånn i mange år og kjenner ikke mangel på noe for å si det sånn☺️ Endret 12. januar 2022 av Pyari
Strange Doll Skrevet 12. januar 2022 #19 Skrevet 12. januar 2022 (endret) Pyari skrev (54 minutter siden): Dette er ikke svaret du vil høre, men nei. det er ikke greit! værste med snapchatt er at chatten blir ikke lagret, i tillegg til at du ikke kan se hva/hvor mye de snakker. Hvorfor skal mannen ha kvinnelige venniner når han har kompiser. Og hvis han absolutt MÅ ha en kvinnelig vennine, så har han jo deg tenker jeg.! Man må vel da kunne være venn med sin partner. Hvorfor han absolutt må ha en til kvinne i livet er ingen mening. Generelt liker jeg ikke tanken. Når det kommer til kollega.! Kvinnelig kollega får forbli kollega i arbeidsplassen, han trenger ikke å ha med henne «hjem». Ingen som er tvunget til å ha personlig eller privat kontakt med sine kollega etter jobb. og folk som sier «så lenge klærne er på», vel alle som har vært utro har starta med klærne på ingen som vandrer naken i gatene eller på selfies… Dette er bare min mening!. verken jeg eller mannen har venner av motsatt kjønn. Så det er ganske rettferdig hos oss. Vi har hatt sånn i mange år og kjenner ikke mangel på noe for å si det sånn☺️ wow. så om mannen har venninner skal han kutte disse når han får dame, og omvendt? Både jeg og min mann har venner av motsatt kjønn, og sender hverdagssnaps til disse på lik linje som venner av samme kjønn. Ser virkelig ikke problemet her. Så din mann får ha mannlige kolleger som venner men ikke kvinnelige? Endret 12. januar 2022 av Strange Doll 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #20 Skrevet 12. januar 2022 On 1/9/2022 at 10:21 PM, skreppamedleppa said: Enten synes du det er greit ellers gjør du det ikke. Jeg har absolutt ingen formening om hva din kjæreste bør eller ikke bør gjøre, eller hvorvidt jeg skal synes noe om at du liker det eller ikke. Det får du nesten klare å kjenne etter selv Men generelt synes jeg det vitner om en ekstrem usikkerhet og kontrollerende oppførsel på grensen til det sykelige om en forventer at kjæreste bare liker, kommenterer eller følger det samme kjønn i some. På et generelt grunnlag så synes jeg også det er helt sløkket på grensen til fullstendig manglende EQ om en bare følger det motsatte kjønn på snap, og bare kommenterer og liker andre bilder av det motsatte kjønn og det går mye på kropp. Så får du selv klare å finne ut av om du A) nesten har en sykelig usikkerhet Eller B) kjæresten din mangler EQ Også har en milloner av forskjellige nyanser innimellom dette selvsagt der spm som hvor ofte, nye damer eller gamle venner etc kommer inn, men dette skriver du jo absolutt ingenting om i HI At man liker kropper av det motsatte kjønn har vel lite med mangel på EQ å gjøre. Når det gjelder TS sin sykelige usikkerhet er jeg enig. Eneste som er problemet her er TS. Anonymkode: fbf9c...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå