AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Spør her før jeg evt kjøpet Lillelam-pledd. Noen som har erfaring med disse? Holder de seg bra i vask? Får gutt, og lurer på om jeg skal velge blått eller hvitt. Ser for meg at det lett blir gulpeflekker på hvitt..? Anonymkode: 6cf2d...0bd
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Jeg synes det har god kvalitet. Har holdt til to barn, vært hyppig brukt. Det blir lett både gulpeflekker og evt avfæringsflekker på hvitt- hvis du er riktig uheldig... Det går IKKE bort i vask (snakker av erfaring...) !!!! 😔 Anonymkode: 581ca...c2d 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Veldig fornøyd! Brukt masse og brukes fortsatt til tider som 2-åring. Ville valgt blått Anonymkode: 87b1e...7e3 1
Amatariel Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Veldig god kvalitet Jeg var nylig på loftet for å hente ned babyting som har ligget der i 6 år. Fant dette pleddet (beige) og oppdaget at det var noen gule flekker på det. Vasket det på ullprogram og det kom ut rent og pent, og mykere enn noensinne. Gleder meg til å ta det i bruk til lillesøster om kort tid ❤️ 1
Waldfee Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 Brukt til to barn og like fint! Også dressene holder veldig bra. Offwhite pledd her😊 1
Kokokos Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Har i lys grå til gutten min - kan anbefale dette deilige pleddet. Evt flekker forsvinner med sitronsåpe, den finnes også for ull. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå