Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ChaseDurer
Skrevet

En kompis skrudde opp gulvvarmen på badet mitt fra 20 til 40 grader. Burde jeg avslutte vennskapet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
ChaseDurer skrev (5 minutter siden):

En kompis skrudde opp gulvvarmen på badet mitt fra 20 til 40 grader. Burde jeg avslutte vennskapet?

Ja

Anonymkode: 954f5...36c

• Liker 1
Skrevet (endret)

For moro skyld? Hadde bedt om en forklaring og sagt i en spøkefulltonee av da betaler vel du en del av neste strømregningen for det det var sykt unødvendig gjort. 

Endret av nina a
Gjest ChaseDurer
Skrevet (endret)

A

Endret av ChaseDurer
Gjest ChaseDurer
Skrevet
nina a skrev (14 minutter siden):

For moro skyld? Hadde bedt om en forklaring og sat i en spøkefulltonee av da betaler vel du en del av neste strømregningen for det det var sykt unødvendig gjort. 

Har ikke konfrontert han med det, men jeg rører aldri termostaten og han er den eneste som har vært på besøk, men tror ikke jeg tørr å lage bråk, gjør han det på nytt må jeg nesten. Frykter høy strømregning nå ja,  og det har jeg ikke råd til

Skrevet
ChaseDurer skrev (22 minutter siden):

Har ikke konfrontert han med det, men jeg rører aldri termostaten og han er den eneste som har vært på besøk, men tror ikke jeg tørr å lage bråk, gjør han det på nytt må jeg nesten. Frykter høy strømregning nå ja,  og det har jeg ikke råd til

Må jo gå an å spørre om han ved en feil kan ha skrudd på termostaten, nevne at så dyr som strømmen er nå så kan du max ha 20° på badet.

Skrevet

Hehe morsomt at folk svarer seriøst på dette xD

Klart du ikke skal avslutte vennskapet fordi han skrudde opp varmen på badet. Litt rar ting å gjøre, det er jeg enig i.

Skrevet
ChaseDurer skrev (1 time siden):

Han vet jo ikke at han er den eneste som har vært der, så ville prøvd meg m en spansk en , som i : tror du fan ikke at noen som har vært her , har skrudd opp termostaten min . Hva burde jeg gjøre ? ( å hørt hva han sier ) 😄

Gjest ChaseDurer
Skrevet
Mt3 skrev (2 minutter siden):

Må jo gå an å spørre om han ved en feil kan ha skrudd på termostaten, nevne at så dyr som strømmen er nå så kan du max ha 20° på badet.

Jo, jeg kan vel nevne d, er nysgjerrig på hvorfor. Var kokvarmt på badet i dag

Gjest ChaseDurer
Skrevet
NiceOrNothing skrev (Akkurat nå):

Han vet jo ikke at han er den eneste som har vært der, så ville prøvd meg m en spansk en , som i : tror du fan ikke at noen som har vært her , har skrudd opp termostaten min . Hva burde jeg gjøre ? ( å hørt hva han sier ) 😄

Jaa, god idé

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...