AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Kjæresten min får stå tiss av hver eneste lille sex scene på tv uansett. Den kan vare i 30 sekunder og boneren er på plass. Ikke så veldig, men merker det siden jeg ofte sitter med beina over der og han i pysjbukse ute truse. Til og med en kvinne pupp på tv gir han boner. Er det vanlig? Anonymkode: 4cbf9...b1e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Jeg er kvinne, har vært sammen med mannen i 10 år. Vi sitter ofte inntil hverandre nå vi ser film/tv. Har så og si aldri opplevd at han har fått boner av sex-scener eller pupper (ikke skjedd når vi har sett fifty shades f. Eks) 🙄 vi ligger ofte inntil hverandre, og det er lett å kjenne når han får det. Anonymkode: 016dc...a8b 2
Doktor Dyregod Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Kommer så klart ann på humøret. Er jeg smålysten på hu jeg har i armkroken, kan jo fantasien fort løpe litt. Hvis ikke, skjer det svært lite 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er kvinne, har vært sammen med mannen i 10 år. Vi sitter ofte inntil hverandre nå vi ser film/tv. Har så og si aldri opplevd at han har fått boner av sex-scener eller pupper (ikke skjedd når vi har sett fifty shades f. Eks) 🙄 vi ligger ofte inntil hverandre, og det er lett å kjenne når han får det. Anonymkode: 016dc...a8b Jeg har heller aldri opplevd det før i forhold og syntes det er litt ekkelt. Føler han tenner på alt og alle. Anonymkode: 4cbf9...b1e 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Doktor Dyregod skrev (3 minutter siden): Kommer så klart ann på humøret. Er jeg smålysten på hu jeg har i armkroken, kan jo fantasien fort løpe litt. Hvis ikke, skjer det svært lite Her virker det som om den kommer helt automatisk ved synet av en pupp eller en sex scene som ikke trenger å være heftig engang. Litt ekkelt. Anonymkode: 4cbf9...b1e 3
Doktor Dyregod Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her virker det som om den kommer helt automatisk ved synet av en pupp eller en sex scene som ikke trenger å være heftig engang. Litt ekkelt. Anonymkode: 4cbf9...b1e Hvorfor er det ekkelt? Viser at han er sunn og frisk. Og har bra fantasi. Alternativet er verre. At den bare henger ned. Så lenge han ikke gjør noe mer en å bli stiv, så bør du være glad for det. 16
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 Doktor Dyregod skrev (8 minutter siden): Hvorfor er det ekkelt? Viser at han er sunn og frisk. Og har bra fantasi. Alternativet er verre. At den bare henger ned. Så lenge han ikke gjør noe mer en å bli stiv, så bør du være glad for det. Fordi det virker som om han tenner på alt og alle. Anonymkode: 4cbf9...b1e 3
Doktor Dyregod Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 Kan jo hende han har med deg i fantasien🤷♂️ Men du vet vel at han ikke styrer det selv? Han velger ikke selv å bli hard. 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 Doktor Dyregod skrev (1 minutt siden): Kan jo hende han har med deg i fantasien🤷♂️ Men du vet vel at han ikke styrer det selv? Han velger ikke selv å bli hard. Vet det, men det må jo være sexen eller puppen som gjør at han tenner. Anonymkode: 4cbf9...b1e
Doktor Dyregod Skrevet 9. januar 2022 #10 Skrevet 9. januar 2022 Ja. Og det er et tegn på at han er i god form. Og i og med han ikke blir flau og skjuler det for deg, betyr at han er trygg på deg. Hvor gamle er dere? 7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #11 Skrevet 9. januar 2022 Ekkelt? Jeg hadde blitt sjeleglad om kjæresten var sånn. Anonymkode: c36d9...8d2 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #12 Skrevet 9. januar 2022 Tenker det bare er et tegn på at mannen din har en velfungerende kjønnsdrift og god sexlyst. Ingenting galt i det. Noen menn tenner lettere enn andre på det de ser. Anonymkode: fe0ff...3c9 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #13 Skrevet 9. januar 2022 Ikke hvis dama er stygg, feit eller gammel (30 +). Anonymkode: 6c35c...956 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #14 Skrevet 9. januar 2022 Det er ekstremt skjeldent jeg har opplevd med mannen. Da må det være mer langvarige og grafiske greier Anonymkode: 23eed...613 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #15 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har heller aldri opplevd det før i forhold og syntes det er litt ekkelt. Føler han tenner på alt og alle. Anonymkode: 4cbf9...b1e Skjønner deg godt, ville syntes det var ubehagelig jeg også Anonymkode: 58cc3...340 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #16 Skrevet 9. januar 2022 Ohh, ja det kan vel hende noen ganger. Kuken gjør som den vil,, ikke noe å stresse med. Står den i veien eller? Anonymkode: 6a24f...887 2
Balian d'Ibelin Skrevet 9. januar 2022 #17 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Det kan skje, men det er sjeldent. Endret 9. januar 2022 av Balian d'Ibelin
Flintis Skrevet 9. januar 2022 #18 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Joda det kan skje, og da er det vel en dyktig regisør som fremkaller følelsen kåthet, det er jo ofte følelser det handler om i film. Endret 9. januar 2022 av Flintis 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #19 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjæresten min får stå tiss av hver eneste lille sex scene på tv uansett. Den kan vare i 30 sekunder og boneren er på plass. Ikke så veldig, men merker det siden jeg ofte sitter med beina over der og han i pysjbukse ute truse. Til og med en kvinne pupp på tv gir han boner. Er det vanlig? Anonymkode: 4cbf9...b1e Er du 12 år? Anonymkode: 370b6...1c1 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #20 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har heller aldri opplevd det før i forhold og syntes det er litt ekkelt. Føler han tenner på alt og alle. Anonymkode: 4cbf9...b1e Det har jo ikke noe med det, det er ikke viljestyrt og viser at han har god stamina. Anonymkode: e59a7...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå