Gjest Gitte Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Ja jeg spør jeg.. Jeg reiser til Narvik om 2 dager, og hu jeg skal til sier det er ola-jakke-temperatur. Her på østlandet må vi skrape is av bilen om morgenen og kvelden, så jeg stoler rett og slett ikke på at det er så varmt der oppe.. Noen som bor i Narvik/omegn som kan fortelle meg om jeg bør ta med meg ullkåpa mi? Tåpelig tråd, men KG er et allsidig forum..
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #2 Skrevet 17. oktober 2005 Lenger nord øser i hvertfall regnet ned, det er 3-6 grader, og ikke antydning til rim. Men selvsagt kan det være tørt og kaldt i Narvik, selv om jeg sterkt tviler.
Arkana Skrevet 17. oktober 2005 #3 Skrevet 17. oktober 2005 Det spørs hva du kaller olajakke-vær. Ca 8-9 grader og surt vær, jeg ville tatt med noe varmere.
Gjest Gitte Skrevet 17. oktober 2005 #4 Skrevet 17. oktober 2005 Så jeg kan anta at det ikke er like kaldt som her? Vet det har regnet veldig mye der den siste tiden, og fikk beskjed om å ta med paraply... Er så usikker på om jeg skal dra med kåpa på flyet..
Arkana Skrevet 17. oktober 2005 #5 Skrevet 17. oktober 2005 Kåpe er nok litt varmt (hvis du ikke er en frossenpinn da), men jeg ville hatt en tykk genser til å ha under jakka.
Gjest Gitte Skrevet 18. oktober 2005 #6 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg tenker temperatur på kvelden og natten jeg da.. På dagen trenger jeg selvsagt ikke kåpe..
liv Skrevet 18. oktober 2005 #7 Skrevet 18. oktober 2005 i følge storms værtjeneste så er det null til en grad der nå da. http://www.storm.no/tv2/Vaer.aspx?utmx=844...rvik&maplevel=5
Gjest Gitte Skrevet 18. oktober 2005 #8 Skrevet 18. oktober 2005 så langt tenkte ikke jeg... Kåpa blir med. Takk liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå