AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Kan clearblue tester gi falsk positive? Tok 2 tester en clearblue som man kan ta dager før mensen og med samme urin clearblue digital med uke indikator på kvelden. den første var tidlig negativ, og den digitale sto det ‘Gravid 1-2’ så jeg vet ikke hvilken jeg skal stole på. Og skjønner ikke hvorfor digitale ble positiv hvis den trenger mer hcg enn den andre. håper dere kan hjelpe meg det. Anonymkode: b3c92...48e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Stol på den digitale, tidligtesten til clearblue er ikke bra. Gir ofte skyggestreker og falske svar. Gratulerer 😊 Anonymkode: e06c7...182 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stol på den digitale, tidligtesten til clearblue er ikke bra. Gir ofte skyggestreker og falske svar. Gratulerer 😊 Anonymkode: e06c7...182 Er det sant?:o trodde de skule være bra, glad jeg kjøpte to forskjellige tester. Selv om den visste negativ så måte jeg ta den digitale uansett for å være 100% sikker og ble overraska, og usikker. De burde ta de vekk hvis de er så dårlig:) takk❤️ Anonymkode: b3c92...48e 1
Tessiekd Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kan clearblue tester gi falsk positive? Tok 2 tester en clearblue som man kan ta dager før mensen og med samme urin clearblue digital med uke indikator på kvelden. den første var tidlig negativ, og den digitale sto det ‘Gravid 1-2’ så jeg vet ikke hvilken jeg skal stole på. Og skjønner ikke hvorfor digitale ble positiv hvis den trenger mer hcg enn den andre. håper dere kan hjelpe meg det. Anonymkode: b3c92...48e Gratulerer 😍 da er du nok gravid! 😍Kan jeg spør hvor mange dpo du er? 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Tessiekd skrev (11 minutter siden): Gratulerer 😍 da er du nok gravid! 😍Kan jeg spør hvor mange dpo du er? Åå Takk!❤️❤️ Får håpe! jeg skule få mensen enten 31 desember eller 3 januar:) Anonymkode: b3c92...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå